Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

E 55 AMG skrev:statestik köpenhamn 95% har du varit där nogån gång. jag var till åk med i grekland 2 år sedan där körde man vinröda läckra mercedes taxi så sluta. mercedes körs procentuelt mest som taxi över världen.du har du vägarna förbi skåne nångon gång
så kan du åka en mercedes-benz e55 amg kompressormatad 476hk standard jag lovar dig att du aldrig kommer att vilja sätta dig i en volvo igen ( ännu mindre i en s60R bonde trimmad) desutom som jag skrev tidigare har man cash så har man :wink:
Det är ju en väldigt relevant jämförelse mellan en Volvo V70/S60 och en Mercedes AMG E55, de ligger "nästan " i samma segment och prisklass.
Hur kul är det att ha en superduper bil som kan förväxlas med en TAXI ? ?:-/
Claes74 skrev:
E 55 AMG skrev:som sagt dom som har pengar kollar inte det :wink:
Varför har du då en v70 och inte 2 st E55 AMG?????
Ja varför inte?? Eftersom en AMG E55 från -01 nästan har samma värde som en V70 -01....snacka om värde tapp!! :roll:
E 55 AMG skrev:som sagt dom som har pengar kollar inte det :wink:
Hur många inlägg i den här tråden har du skrivit om pengar o rika o cash hit och dit. Du är säkert 25+ o och sitter och skryter som en 15 åring.
Finns folk som har flera miljoner men ändå köper de volvo, saab eller peugeot. Alla tänker inte som dig bara för jag har pengar ska jag åka iväg o köpa mig en AMG.
Finns folk som nöjer sig med tex en Renault Megane.

Mercedes gör grymma bilar. Men du är bara för mycket.
E 55 AMG skrev:Marbas jag kan köpa din grannes bil kontakta mig.
...
Trevligt! Vad ger du för en genom rostad E220 CDI 2002? Kan finnas spår kvar av ägarens åsikter som funnits skrivna på bilen...
Nu får det vara nog E 55 AMG!
Håll dig till topic och sluta vifta med att du har "fett med cash" och att vi är "fattiga" Volvo-ägare.. (Ja det är min uppfattning av alla dina inlägg i denna tråden) och vad har din Mercedes med volvo att göra? om den nu är så bra och snabb och vacker och rostfri etc...gå till ett Mercedes forum då?
Sist men inte minst.. har du hört talas om punkt och stor bokstav?
/Sweeman
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Enkla sanningen är ja. Du tar bort askkoppen[…]

Kolla reläet för bränslepumpen, l&o[…]

Det var oljefällan som var igensatt. Bät[…]

Nu har vi grävt lite mer i kablarna, den grov[…]