Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Hepp förarsidans vindavvisare flög av å sen när man skulle hämta den igen så körde man över den :evil: :evil: :evil:

Lite nya bilder, vart till skroten å hämtade silvriga högtalargaller å lacka samma färg som bilen :) sen lite andra detaljer!

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

rev loss extra-ljusen idag osså :)

Bild

Och efter att man snacka med en kompis så har man fått reda på att de va nå 12-13 åringar som vart på min bil.. sist min kompis konfronterade han så sprang han iväg.. å innan de sa att det var min bil så hade ungjävlen sagt "ja men vadå? det var bara en volvo :evil: :evil: :evil: " har satt ut 500kr till den som hostar upp mina saker å ger mig adress till glinen..
Har en 500-lapp som jag viftar med så den som ger tillbaka mina saker ska få den! och mina kompisar är ju inte rikast i världen :P redan en som ska snoka mer i de övergivna stugorna inatt hehe :) om det inte är glinen då, då ska de på smaka på 500 spänn från min arm :) sen säljer jag allt jag får tillbaka å köper alarm höhö.
showar å showar.. dunkar musik för att jag tycker det är skönt , inte för att kåta upp småflickor.. häromdagen vart vi förbi högstadiet i leksand å slängde in en skitunge i bilen å snacka med han, tror inte det var han längre.. misstänker snarare en närmare kompis som helt plötsligt har ett likadant steg som jag hade innan.. å hans kompis hade helt plötsligt 4st proson basar.. så hmm.. inge mer dit å pilla ljud iaf.. ska till ett garage idag å bulta fast allt å pilla med resten av bilen! ska plåta så mycket jag kan ^^
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 64

Byte servopump på S80 1999. Tyvärr gi[…]

Tysta sommardäck V90

XC60 tystare än V90, A6 tystare än Q5...[…]

Jag skulle vilja veta hur du kan veta att den utlo[…]

Tjuvström V70 2005