Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Edwe
Kanske denna hjälper lite problem
Uppdateringar i mjukvaruversion 5.2.7
Mjukvarureleasedatum: 2026-08-17.

Jag har fortfarande inte fått Gemini uppdateringen och det går tydligen inte att trigga den själv :-/
av s6025t
5.2.7 är ju inte släppt än den kommer väl imorgon releasedatum 2026-08-17 sen tar det väl några veckor innan den kommer som OTA
av Wakki
s6025t skrev: sön 16 aug 2026, 10:21 5.2.7 är ju inte släppt än den kommer väl imorgon releasedatum 2026-08-17 sen tar det väl några veckor innan den kommer som OTA
Nej, den är borttagen om du kollar på appen...
av virtq
Med 5.1.17 har jag haft återkommande problem med att ljudet försvinner. Jag behöver då starta om systemet så börjar det fungera igen. Detta problem har jag haft tidigare också men det var nog ett år sedan. Verkar som en gammal bugg kanske har smugit sig in igen. Är det några fler som märkt av detta? Det är alltså allt ljud som försvinner, även blinkersljudet.
av Favazza
Jag har märkt att ljudet på radion varierar. Lyssnat på Mix Megapol. Ibland känns det som att ett filter läggs på, sen försvinner det för att låta rent och snyggt igen.
Inte hunnit lyssna på så mycket annan radio, så vet inte om det är stationen eller radion i sig. Spotify går bra.
av Kluster
Favazza skrev: Idag, 19:47 Jag har märkt att ljudet på radion varierar. Lyssnat på Mix Megapol. Ibland känns det som att ett filter läggs på, sen försvinner det för att låta rent och snyggt igen.
Inte hunnit lyssna på så mycket annan radio, så vet inte om det är stationen eller radion i sig. Spotify går bra.
Det där låter spontant som att den skiftar mellan DAB- och ”vanlig” radiosändning.
av Favazza
Kluster skrev:
Favazza skrev: Idag, 19:47 Jag har märkt att ljudet på radion varierar. Lyssnat på Mix Megapol. Ibland känns det som att ett filter läggs på, sen försvinner det för att låta rent och snyggt igen.
Det där låter spontant som att den skiftar mellan DAB- och ”vanlig” radiosändning.
Så kan det ju vara.
Något man kan göra åt?
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23

Hej! Jag hade nog börjat misstänka CEM/[…]

Volvo car UX

Jag har märkt att ljudet på radion v[…]

V60 2012