- tor 04 jun 2026, 11:45
#1629771
Jo ,det går fint att stänga av PA ,men tycker det borde funka bättre .
Moderator: Moderatorer
Denver skrev: ↑tor 04 jun 2026, 11:45 Jo ,det går fint att stänga av PA ,men tycker det borde funka bättre .Hur länge har du haft bilen och provat systemen adaptiv farthållare och även PA?
AndS skrev:Undrar varför man valt att behålla vanlig farthållare, har aldrig använt den under de här åren, ser inget behov.När radarn har snöat igen. Men ibland har Volvo inte heller sett något behov. Min förra XC70 hade bara adaptiv farthållare, men den vi har kvar i familjen har både och.
apersson850 skrev: ↑tor 04 jun 2026, 20:02I kraftigt snöfall som påverkar radar/kamera använder man knappast farthållareAndS skrev:Undrar varför man valt att behålla vanlig farthållare, har aldrig använt den under de här åren, ser inget behov.När radarn har snöat igen.