Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Det var väldigt länge sedan jag la upp något här. Har byggt en del som inte är bilrelaterat, kanske därför.
Men har nu köpt två F1 bilar, givetvis en Mercedes och en Red Bull. När jag tittar på kartongerna slås jag av en väsentlig skillnad. Fick tänka ett bra tag men tror jag vet varför. Är det något ni också ser och förstår? :-D
IMG_0501.jpeg
IMG_0501.jpeg (3.64 MiB) Visad 231 gånger
EbbevonVolvo skrev: tis 10 jun 2025, 19:47 Det var väldigt länge sedan jag la upp något här. Har byggt en del som inte är bilrelaterat, kanske därför.
Men har nu köpt två F1 bilar, givetvis en Mercedes och en Red Bull. När jag tittar på kartongerna slås jag av en väsentlig skillnad. Fick tänka ett bra tag men tror jag vet varför. Är det något ni också ser och förstår? :-D
IMG_0501.jpeg
Åldersgränsen? :)
Helt rätt!! Att bygga den har i detta fall inget att göra med hur svår den är att bygga. Det är p.g.a. att det är RedBull energidryck, det är åldersgräns på det i affärerna. 18 år gäller även systerteamet Racing Bulls.

Som det kan bli. :-)
IMG_0516.jpeg
IMG_0516.jpeg (2.45 MiB) Visad 126 gånger
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
S40 2004

Går det att montera en i efterskott? Kablarn[…]

V40 har inte elektrisk handbroms. Det är en m[…]