Tjenare Robin!
Svarer iht. spørsmålet ditt, vedr. lysene ved John.
Når det gjelder, at jeg holder en grei ordning, på mine biler. Så er det vel noe i det.

Har nå også fått, polert volvo`n utvendig. Så da er vårrengjøringen, utført for denne gang.
Og som du ser, Robin. Har jeg slettet, alt av andre biler i tråden. Da jeg mener det holder med, å fokusere på denne bilen.
Men for en tid, kan jeg jo legge ut med, hvordan mine to andre biler, fremstår i dag. For de som ikke, har sett de tidligere.
Da starter jeg med, et av deres eget tidligere merke. Som da er en 1999 mod. Saab 9-5 Manuell. Med montert inn en Aero motor, som jeg var og hentet i Sverige, for noen år siden. Som jeg total overhalt. Som i dag har en ytelse på: 315hk samt 450nm.
Som ble kjøpt av meg, for 11 år siden. Og da bet. jeg kr. 15.000,- for bilen. Som igjen var passe nedslitt. Og etter og ha brukt tusenvis av timer, samt alt for mye penger på den. Så ser den slik ut i dag.
Denne bilen benytter jeg kun, på enkelte opphold dager, om sommeren. Så mye kjøring, med bilen blir det ikke. Og det er fortsatt, flere arbeidsoppgaver som venter.
Og for tre år siden, kjøpte jeg et vrak av en BMW E61 Motor M54 2.5l automat for kr. 9.000,- Som jeg hovedsaklig har brukt all min tid på, siden kjøp av bilen. Bilen er tilnærmet Saab`n. Slik den fremstår i dag. Gjør nå alt arbeide selv, samt fått gode priser på kvalitets deler, samt div. lakering.
Alt ved bilen, var som saft nedslitt. Og her er et bilde, av motoren ved kjøpt. Hvor av man kan, bli deprimert av mindre. Da resten, så mer eller mindre likt ut.
Så har jeg bygget en tilpasset sub kasse, samt trukket hele bagsjerommet i skinn. Har også trukket taket med alcantara.
Det var vel det, Robin. Så ønsker jeg deg og dine, en trivelig og innholdsrik sommer.