Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Decibel
Vad kan man förvänta sig för kampanjer? Har funnit en bil hos dem jag gärna köper, men frågan är ifall man skall avvakta till onsdag kommande vecka 19/3, ifall man får med ngt vettigt på köpet.
av UnleashFusion
Decibel skrev: sön 16 mar 2025, 15:41 Vad kan man förvänta sig för kampanjer? Har funnit en bil hos dem jag gärna köper, men frågan är ifall man skall avvakta till onsdag kommande vecka 19/3, ifall man får med ngt vettigt på köpet.
det beror på , vanligtvis gäller det 15-20% i deras tillbehör-sektionen och sedan kanske någon "kampanj ur deras lager-outlet för nya/beg bilar till något pris. inte alla bilar men enstaka/som dom valt.
av Decibel
UnleashFusion skrev:
Decibel skrev: sön 16 mar 2025, 15:41 Vad kan man förvänta sig för kampanjer? Har funnit en bil hos dem jag gärna köper, men frågan är ifall man skall avvakta till onsdag kommande vecka 19/3, ifall man får med ngt vettigt på köpet.
OK där ser man! Hörde utav en kompis att de gav presentkort på några tusenlappar vid bilköp, men det kanske var ett undantag.
Mvh

det beror på , vanligtvis gäller det 15-20% i deras tillbehör-sektionen och sedan kanske någon "kampanj ur deras lager-outlet för nya/beg bilar till något pris. inte alla bilar men enstaka/som dom valt.
Handbroms fastnat V70 -14 D4

Oket bytt inklusive belägg på båd[…]

Trasig lampa, takbelysning

Akta bara så att du inte "bara"[…]

Problem med Carplay Senus

Har en V90 2020 med Sensus. På sistone har j[…]

Jamen du är ju snart klar! :-D