Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Janne3
att åka hem från arbetet och fira Jul nu,för här är de trevligt med höga helgtillägg,får väl längta tillbaks hit i morgon bitte kl 06,00 ,och även nyår får ja njuta av detta jobb (B) :-E :-@ God Jul på er
Användarvisningsbild
av Nexus
känns inge vidare att fira Jul med syskon barn som ej uppskattar det dom får. Ska kosta minst 500:- för de ska vara lite nöjda. :x
Funderar snart på bojkotta hela julen :cry:
Användarvisningsbild
av Fraz
grammse skrev:känns inge vidare att fira Jul med syskon barn som ej uppskattar det dom får. Ska kosta minst 500:- för de ska vara lite nöjda. :x
Nä fy fan!..
Ge dom en lavett i hövet så kanske dom lär sig.
Användarvisningsbild
av Janne3
Tyckte inte julfirandet blev så dyrt som i fjol rent humant :roll:
Mat o dryck 6 pers ca 1 timme Ca 1200 kr
Julklappar till barn fru och föräldrar öppnade på ca 30 min ca 12-14 000kr
Summa sumarum ca 13200-15200 kr
och nu kommer ja på att frun fyller år den 2/1 och morsans gubbe fyller jämt den 7/1 får väl va glad om 20 papp räcker denna månad till fästligheter, ja just de måste väl bli fyrverkerier till nyår på en 500 spänn också (S)
Användarvisningsbild
av Fraz
Janne3 skrev:Tyckte inte julfirandet blev så dyrt som i fjol rent humant :roll:
Mat o dryck 6 pers ca 1 timme Ca 1200 kr
Julklappar till barn fru och föräldrar öppnade på ca 30 min ca 12-14 000kr
Summa sumarum ca 13200-15200 kr
och nu kommer ja på att frun fyller år den 2/1 och morsans gubbe fyller jämt den 7/1 får väl va glad om 20 papp räcker denna månad till fästligheter, ja just de måste väl bli fyrverkerier till nyår på en 500 spänn också (S)
oj....
vilka summor
Användarvisningsbild
av Nexus
Fraz skrev:
grammse skrev:känns inge vidare att fira Jul med syskon barn som ej uppskattar det dom får. Ska kosta minst 500:- för de ska vara lite nöjda. :x
Nä fy fan!..
Nej aldrig slå barnen. De har det nog efter sina föräldrar som knappt tackar för det de får och rynkar på näsan åt det som ej passar. :evil:
Tror jag ska banka lite vett i stora syster istället. Hon ska lära barnen vara tacksamma.

Men nu är det över för i år :)
Användarvisningsbild
av forbo
grammse skrev:
Fraz skrev:
Nä fy fan!..
Nej aldrig slå barnen. De har det nog efter sina föräldrar som knappt tackar för det de får och rynkar på näsan åt det som ej passar. :evil:
Tror jag ska banka lite vett i stora syster istället. Hon ska lära barnen vara tacksamma.

grammse du får uppfostra storasyster lite :wink: :D

Nä men tråkigt då dom gör på ett sådant vis, riktigt dålig stil!

//Fredrik
Användarvisningsbild
av Fraz
grammse skrev:
Fraz skrev:
Nä fy fan!..

Du har rätt, det är inte barnens fel att dom är bortskämda.
Användarvisningsbild
av Janne3
Aldeles rätt de är far och mor föräldrarna :wink:
Användarvisningsbild
av Nexus
Janne3 skrev:Aldeles rätt de är far och mor föräldrarna :wink:
Farföräldrarna i detta fallet. :wink: Men dyrt eller billigt spelar ingen roll. Man ska vara tacksam för det man får.
Kan tillägga storasyster födde en liten flicka på Julafton. Hoppas hon ej tar efter sina syskon. :roll:

Jo,bra med mellanservice men att det skulle p&arin[…]

Verkstad Uppsala

Hej Ny på forumet men det känns ju bra.[…]

Sport chassi

Hej alla Jag har en v70 momentum med sport chassi[…]

Laga rost Göteborg?

Akram Bil vid gamla Siba lagade min sådan […]