- tis 14 jan 2025, 17:47
Ryssarna sätter in alltmer avancerad fordon i striderna
Efter "turtle tanks" kommer detta..
Mer intressant från Ryssland nedan (YT: The Enforcer), min markering i fetstil.
Statlig konfiskering av alla privata tillgångar överstigande $13300.. oops
Jag gissar att många ryssar kommer att bli väldigt, väldigt upprörda om detta går igenom
""14 jan. 2025
Russia has been slammed with a major drone attack overnight, striking 1200 kilometers into the Russian Federation, and causing severe damage to Russian industrial and warfighting abilities. Meanwhile Russia is on the verge of Bankruptcy, and the central bank has moved to seize all assets of Russian citizens worth more than $13,300. The Russian Duma is attempting to stop this, but either way the Russians go they are in a terrible situation; facing open revolt or complete bankruptcy. ""

Efter "turtle tanks" kommer detta..
Mer intressant från Ryssland nedan (YT: The Enforcer), min markering i fetstil.
Statlig konfiskering av alla privata tillgångar överstigande $13300.. oops

Jag gissar att många ryssar kommer att bli väldigt, väldigt upprörda om detta går igenom

""14 jan. 2025
Russia has been slammed with a major drone attack overnight, striking 1200 kilometers into the Russian Federation, and causing severe damage to Russian industrial and warfighting abilities. Meanwhile Russia is on the verge of Bankruptcy, and the central bank has moved to seize all assets of Russian citizens worth more than $13,300. The Russian Duma is attempting to stop this, but either way the Russians go they are in a terrible situation; facing open revolt or complete bankruptcy. ""
V70 Mk 1 (P80) -00, sen ny. Snart 65k, siktar på 100k. What could possibly go wrong? Rosten är nu under kontroll efter 25 års experimenterande, med många krokiga omvägar