- lör 10 aug 2024, 17:34
#1586197
StefanN skrev:Kommer gå back 3 öre som mest /kW imorrn, jag får ta den smällen.
Ja, det är skillnad på elområde tre och fyra.

Här blir det 24öre. Matar jag då ut 8kW så är det på gränsen till Ebberöds bank.
Kör nu: Toyota bZ4X Executive 4WD BEV 73,1kWh batteri Mörkblåmet.
Sålda VOLVO: XC 60 T5 Aut Classic Summum -17, Amazon -68, 142 GL -72, 142 DL -73, 245 GL -82, 745 GL -90, 945 SE -97, V60 T3 -12
Sålda övriga: Runt 30 olika bilar.
Solceller 12,6 kWp Batteri 15kWh