Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av White
Lucif3r skrev:Mmm, jo orginalkammen är redigt pigg på "tomgångsvarv", men är ju totalt tvärdöd över typ 2000rpm. Funderat på om man ska kasta i VX3 kammen som sitter i den gröna i turbon istället... Men den är ju och andra sidan precis tvärtom - tvärdöd på lägre varv. :-)
Just VX profilen är inte helt optimal för turbo då den har mer lyft på insug än på avgas. På en turbo vill
man ha tvärt om. Men annars går ju 3 graders backningen av VX3 att råda bot mot med justerbart kamdrev...
Användarvisningsbild
av White
Det där rekondmedlet för silikonslangar som jag använde på kofångare och lister senast
var ingen höjdare för ändamålet. Nu tre veckor senare var dom nästan lika gråa igen.
Köpte Meguiars Dash & Trim, som jag använt tidigare, och har börjat rekonda igen. Gör
om, gör rätt...

Blir lite skillnad nu.

Bild
Användarvisningsbild
av Micce1980
@White, Platt fall för den då ;-) Kör Concept vista här, j-a drygt med, nästan som jag ;-)
Tjusigt!! Bra att du fortsätter hålla bilen i superskick, och det nu utan ett eget garage. Det är inte lätt! Bra jobbat White!!!

Jag vet vad som …

:-D :-D :-D :-D :-D ;-) ;-)
  • 1
  • 280
  • 281
  • 282
  • 283
  • 284
  • 291
Byta motorolja V60

Bilen har gått 6900 mil, V60 T3 2018 Servi[…]

Bensinpriser v2