Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av White
MartinS skrev: fre 07 jun 2024, 09:28 Jag håller med Frasse om loggan. Jag tycker den grillen du hade förut var snyggare, men så har jag ju blivit en "originalgubbe" också :) Jag gillar att du tagit bort "ögonlocken".

Riktigt snygg bil med bra puts, älskar rena och snygga motorrum!
Nja, jag var lite trött på kromsargen faktiskt. Men lätt att skifta om man känner för det någon dag...

Ja ögonlocken var bara vit eljejp för jag skulle få ett hum om hur det hade blivit med ögonlock. Det
var dock inget som tilltalade mig.
Vad sägs om en spoiler på bakluckan? Det var det första jag monterade på min som jag köpte ny 1997. :-)
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
White skrev:
Visst är det snyggt, men på denna vill jag inte ha det.
Jag menar givetvis en Volvo original spoiler. Men du tycker kanske att det spolierar utseendet? :-D

Jag, personligen, tycker att det är en detalj som borde varit monterad som original från fabrik. Får väl acceptera att alla inte tycker likadant, men i detta fall har du fel. ;-) :-D

Nu ska jag inte tjata mer om det…
Användarvisningsbild
av White
EbbevonVolvo skrev: lör 08 jun 2024, 00:00
White skrev:
Visst är det snyggt, men på denna vill jag inte ha det.
Jag menar givetvis en Volvo original spoiler. Men du tycker kanske att det spolierar utseendet? :-D

Jag, personligen, tycker att det är en detalj som borde varit monterad som original från fabrik. Får väl acceptera att alla inte tycker likadant, men i detta fall har du fel. ;-) :-D

Nu ska jag inte tjata mer om det…
Haha! Om du visste hur mycket jag blivit mobbad på diverse forum för att jag inte vill ha vinge på denna! :-D
Men jag står stolt UTAN vinge! 8-) ;-)
  • 1
  • 279
  • 280
  • 281
  • 282
  • 283
  • 290

Visst, jag gör så. Men på dom fle[…]

Vi som beställt EX90

Slipper släckta framlysen iaf med den mjukvar[…]

Håll koll på detta, när han kr&[…]