Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Brainy
#1577343
Vet ej, men det lustiga är att när jag hade lite märkliga fel på xc60in för snart två år sedan (samma årsmodell och motortyp) då blev jag tipsad om att kolla om det var ärg på pluspolen till stödbatteriet, det var det men bara ett lätt lager. Inte i närheten av det här.

Nåväl, jag tog bort det där och polerade upp polen och anslutningen på kabeln samt kontrollerade statusen på batteriet vilket verkade vara ok.

Monterade tillbaka men felen kvarstod.
Men nu i eftermiddag så är felen borta så förhoppningsvis så var det där felet men felkoderna behövde lite tid för att sättas som inaktiva.
Hoppas på det i alla fall.
Användarvisningsbild
av Brainy
#1577561
Lite av samma anledning som jag söker efter en XC90 så räcker inte längre mitt Thule-ställ med plats för 4 cyklar på dragkroken till längre. Så inhandlades Volvos takhållare så jag får med fler cyklar :-D

Men ska jag få upp cyklarna på taket på en xc90 så blir det nog att ta med en pall…
IMG_3525.jpeg
IMG_3525.jpeg (3.78 MiB) Visad 96 gånger
IMG_3550.jpeg
IMG_3550.jpeg (5.4 MiB) Visad 96 gånger
IMG_3548.jpeg
IMG_3548.jpeg (5.61 MiB) Visad 96 gånger
Visa senaste bilder.jpeg
Visa senaste bilder.jpeg (832.05 KiB) Visad 96 gånger
Användarvisningsbild
av Brainy
#1577575
Det är ju Thulegrejer och med kampanjen Thule hade så var det ungefär samma pengar som att köpa på nätet med Thule-logga på dem. Vilket säkert hade varit till fördel om jag vill sälja dem begagnade någon gång.

Men så mycket ”min” pst ställer upp och fixar åt mig så var det aldrig någon tvekan om att hellre köpa genom honom.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
V60 2023 Android Auto

Google bilarna har inte Android Auto. Det finns do[…]

Jag väntar också på en såda[…]

Den i plast är bäst. Flyger inte omkring[…]

Har försökt göra en analys - trots […]