- tis 28 nov 2023, 19:02
Volvos site är nu uppdaterad med 2025:orna. Ultimate är nu Ultra och något nytt barnpaket var det jag uppfattade. Priserna lite högre också?
Moderator: Moderatorer
Neomannen skrev: ↑tis 28 nov 2023, 19:02 Volvos site är nu uppdaterad med 2025:orna. Ultimate är nu Ultra och något nytt barnpaket var det jag uppfattade. Priserna lite högre också?har du någonsin sätt bilmärken där nyare "årsmodell" får billigare/samma pris som föregående? .. aldrig.
UnleashFusion skrev: ↑tis 28 nov 2023, 19:51Aldrig vet jag inte. Kan inte ge så jättemånga exempel men...Neomannen skrev: ↑tis 28 nov 2023, 19:02 Volvos site är nu uppdaterad med 2025:orna. Ultimate är nu Ultra och något nytt barnpaket var det jag uppfattade. Priserna lite högre också?har du någonsin sätt bilmärken där nyare "årsmodell" får billigare/samma pris som föregående? .. aldrig.
UnleashFusion skrev: ↑tis 28 nov 2023, 19:51Synd att det tycks nästan aldrig som ”rationaliseringar” och besparingar slår igenom så det märks för en köpare. I form av att en bil blir billigare jämfört med samma bilmodell föregående år.Neomannen skrev: ↑tis 28 nov 2023, 19:02 Volvos site är nu uppdaterad med 2025:orna. Ultimate är nu Ultra och något nytt barnpaket var det jag uppfattade. Priserna lite högre också?har du någonsin sätt bilmärken där nyare "årsmodell" får billigare/samma pris som föregående? .. aldrig.
Jag testade att flytta byta plats på ett par[…]
Ute i motorrummet sitter en led (kommer inte ih&ar[…]