Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Bitez
Det där med rutorna ska jag också testa igen, för när jag oxå försökte med "lås+lås upp" samtidigt, hände ....... :)
av Hellrider
[quote="VolvoBM"]Två negativa Wow:

Det går ej att byta kanaler på radion om backen är i....

Herregud,är det verkligen sant att det inte går att byta kanal med backen i,,,,,,låter ju som att du har det fruktansvärt jobbigt!!
av bilgalen
Menar ni att det där med rutorna upp och ner från fjärren inte funkade på gamla V70?? Sover Volvos utvecklingsavdelning? :lol:
Användarvisningsbild
av VolvoBM
Hellrider skrev:
VolvoBM skrev:Två negativa Wow:

Det går ej att byta kanaler på radion om backen är i....

Herregud,är det verkligen sant att det inte går att byta kanal med backen i,,,,,,låter ju som att du har det fruktansvärt jobbigt!!
Kanske inte, men varför begränsa mina möjligheter att byta kanal på radion. Finns det någon logik i detta? Visst är det ett I-världsproblem...men å andra sidan så lever vi i ett I-land.... :wink:
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
VolvoBM skrev:Kanske inte, men varför begränsa mina möjligheter att byta kanal på radion. Finns det någon logik i detta? Visst är det ett I-världsproblem...men å andra sidan så lever vi i ett I-land.... :wink:
Det är ju bara för att det ska vara smidigt att stänga av backvarnaren.
av perhall
XC90_Executive skrev:
VolvoBM skrev:Kanske inte, men varför begränsa mina möjligheter att byta kanal på radion. Finns det någon logik i detta? Visst är det ett I-världsproblem...men å andra sidan så lever vi i ett I-land.... :wink:
Precis som man inte kan ändra radiovolymen när navi-rösten pratar (utan då ändrar man navi-rösten istället) - mycket smidigt
Användarvisningsbild
av VolvoBM
XC90_Executive skrev:
Nu har jag inte lusläst instruktions boken, men hur menar du nu? Hur stänger jag av backvarnaren, med radion?
av Sevak
Varför finns de ingen mätare för hur varm motorn är?
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
VolvoBM skrev:Nu har jag inte lusläst instruktions boken, men hur menar du nu? Hur stänger jag av backvarnaren, med radion?
När du lägger i backen så står det på displayen...

Typ "Park.varnare aktiv. Tryck Exit för att avaktivera"
Användarvisningsbild
av VolvoBM
XC90_Executive skrev:
VolvoBM skrev:Nu har jag inte lusläst instruktions boken, men hur menar du nu? Hur stänger jag av backvarnaren, med radion?
När du lägger i backen så står det på displayen...

Typ "Park.varnare aktiv. Tryck Exit för att avaktivera"
Hmm, man lär sig något nytt varje dag.....tackar!
Reparera läckande AC

Bestämt mig för att fixa min manuella AC[…]

Lambdalampan lyser

Har rengjort luftmassesensorns trådar men re[…]

V70 D3 2016 bra köp?

Hej, Är ny till V70II och tänker dä[…]

:-) Har en som jag köpt ny i Ludvika för[…]