Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av perhall
#1542823
Kört i massor länder med 2.7 och körjournalen fungerar överallt.
av lpc123
#1542856
Ja jag har också gjort det men efter uppdateringen i går till 2.9 så står det bara att den inte funkar i denna regionen
av TobiasHieta
#1543046
Puggento skrev: fre 02 jun 2023, 11:13 Uppdaterade till 2.9 nyss. Märkte att Google podcasts appen försvann efteråt. Surt
Jag trodde min hade försvunnit, men den hade bara flyttats runt.
av Drekkus
#1543156
Uppdaterade igår natt och idag säger bilen att strålkastare behöver service och motorlampan är på. Någon som har liknande eller är det bara jag som råkat ut för en bugg?
av lpc123
#1543191
Idag har all internet uppkoppling försvunnit!?
Uppdaterade till 2.9 i tisdags och allt har funkar fram till imorse då hade all internet lagt ner. Ser på ikonen i centerdisplayen att den inte har koppling. Försökt starta om systemet ex antal ggr samt kopplat bort bilens anslutning men inget funkar. Någon som kan ha en lösning?
Användarvisningsbild
av bem
#1543210
Drekkus skrev: lör 03 jun 2023, 13:10 Uppdaterade igår natt och idag säger bilen att strålkastare behöver service och motorlampan är på. Någon som har liknande eller är det bara jag som råkat ut för en bugg?
Prova starta om infotainmentsystemet. Kan ev. hjälpa. Håll inne den avlånga knappen i 20 sekunder, strax nedanför centerdisplayen.
av Pear4Life
#1543341
Jag uppdaterade inatt... sedan har jag inte "vågat" starta bilen... precis som när v2.7 kom...

Så... förbereder mig för en blandning av:
- höger framdäck existerar inte
- P4 har blivit P7 (som inte finns)
- Rösten i bilen har tagits över av SIRI
- Ratten går bara att svänga åt vänster
...

Typ så... återkopplar :-D
av perhall
#1543355
Många verkar älska Sensus här. Bara jag som tycker det känns otroligt passé?
Användarvisningsbild
av poseidon
#1543364
perhall skrev: sön 04 jun 2023, 22:52 Många verkar älska Sensus här. Bara jag som tycker det känns otroligt passé?

Sensus va stabilt iaf.

Jag kan inte se vad Google tillfört. Vad är bättre? Vilken funktion är bättre eller ens tillförd?

Möjligtvis batteri+kartfuntion så bilen iaf försöker räkna ut effektiv användning av elen.
EX30 2025 ändringar

Lite nytt redan på kommande årsmodell&[…]

Jag testa car.info för skojs skull och sö[…]

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]