Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av bem
Sjogerstaddave skrev: tor 04 maj 2023, 21:10 Jag gissar att alla problem med Google systemet och allt vad det drar med sig, det är väl därför Volvo varken orkar eller vill fixa till min Sensus bil där jag inte kan starta min El-motorvärmare pga av att jag har en Iphone, det funkar bara med android.......
Såg på nyheterna på TV igår 2023-04-04 att Volvo skall göra sig av med uppåt 1300 tjänstemän. De behöver satsa på elbilarna var väl kontentan. De utvecklare som blir kvar kanske jobbar mest med elbilarnas infotainment och operativsystem, och Sensus och gamla Googlebilarna på SPA-plattformen får se allt mindre rättningar och förbättringar i sina infotainment? Resurserna kan väl svårligen räcka hålla tre infotainmentsystem i luften på ett bra sätt framöver? Nåväl, vi får se hur saker utvecklar sig framöver. Så länge jag kan starta och köra min V90 MY22 får jag väl vara nöjd. :-)
Användarvisningsbild
av js1
Är det ingen som vågat sig på 1423 och kan recensera :-)
Det märkliga är att den verkar inte pushats ut till bilen, man brukar få en notis i centerdisplayn om att ny karta finns tillgänglig men det har fortfarande inte dykt upp om 1423 i bilen?
Användarvisningsbild
av leiwi
js1 skrev: fre 12 maj 2023, 07:52 Är det ingen som vågat sig på 1423 och kan recensera :-)
Det märkliga är att den verkar inte pushats ut till bilen, man brukar få en notis i centerdisplayn om att ny karta finns tillgänglig men det har fortfarande inte dykt upp om 1423 i bilen?

Jo jag har kört med den ett tag och det verkar funka nu ,det är nog bara Volvo som sover och"glömt" attdom har funktionen att pusha ut den :-)
sewen skrev: fre 12 maj 2023, 10:37 Tror nog jag har den också sen några veckor. Har på automatiskt uppdatering så brukar inte alltid notera när nya versioner installeras.
1423 Uppdateringen gick inte automatiskt så jag var tvungen att ladda ner den på en USB-sticka.
Användarvisningsbild
av rejsbo
Nu är vi snart inne i Juni 2023, och inget händer....
Jävla värdelös support. :x :x
Användarvisningsbild
av rejsbo
Hej.
Jo, det stämmer.
Alla fartkameror visas för mötande trafik.
Tänk att det ska vara så svårt för Volvo att göra rätt....
Användarvisningsbild
av sewen
Vänta nu, funkar inte 1420 som den ska upplever ni? Det är den jag har (har inte tankat över nåt på usb utan bara kört det som kommer ota) och tycker att kamerorna syns.
Däremot får jag inga ljudvarningar men det antar jag bara är en inställning i menyn som jag ska göra.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
V60 sliter däck bak

Min har rullat 23000 mil nu så de kan ju va […]

AC & kylfläkt

Det har jag inte ens reflekterat över, tä[…]

Tackar för tipsen! Det blidde en iCarsoft CR[…]

Där ska bara vara ett dimbakljus så n&a[…]