Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av rennod
Volvo car logo
Hej,

Tack för ditt meddelande!

Vi är medvetna om detta problemet och det kommer komma en uppdatering som åtgärdar detta inom kort. Enligt min info så är denna uppdatering klar, men inte skickats ut till kunder ännu. Ha lite is i magen så kommer detta bli åtgärdat snarast i kommande uppdatering.

Hör gärna av dig till mig ifall du skulle ha fler frågor.

Önskar dig en fortsatt trevlig dag, och en glad påsk!

Med vänliga hälsningar
Theodor
Customer Care | Sverige
+46 20-94 80 80
[email protected]

Cookies Villkor Sociala Medier Hantering av personuppgifter Företagsinformation
Copyright © 2023 Volvo Car Corporation (eller dess dotterbolag/licensgivare).
ref:_00D0OZcR5._5007TGbpuF:ref
Användarvisningsbild
av leiwi
Mauros skrev:Fick liknande ditt svar igår.
Tror att de själva inte vet när det kommer en ”rätt karta”
Volvo har inget inflytande på Here
Jag tror inte att Here och Volvo inte har ett avtal mellan sig ,Volvo är ju bevisligen kund hos Here så inflytande har dom säkert . Volvo är ju kända sedan många år att ha pressade och hårda krav i avtalen med sina underleverantörer , så min åsikt är att dom inte bryr sig om detta , då det är fullt kaos i mjukvaruimplementeringen med Googlesystemet där inte mycket verkar fungera
Användarvisningsbild
av sewen
Snart har det gått en månad sen den utlovade en uppdatering. Men av nån anledning får jag känslan av att systemteknikerna på volvo inte direkt sitter svettiga och sliter sitt hår dag och natt för att leverera. Klåpare.
Användarvisningsbild
av Mauros
Tråkigt att man inte kunna komma till rätta med problemet…
Man känner sig uppgiven, av de konstiga svaren från Volvo
Tänker….det har ju fungerat utmärkt tidigare 👎👎
Användarvisningsbild
av leiwi
Jag "terroriserar " både Volvo och Here med mail varje vecka , jag vet inte vilket av dom två företagen är mest okunniga
Men att dom framstår som helt okunniga eller helt enkelt inte bryr sig är ju uppenbart
nedan ser ni Dagens svar från både Volvo Och Here
Men helt otroligt är det på 5 månader har man inte lyckats , för 54 år sedan gick människor på månen!!!!!!!

"Tack för ditt mejl.

Så fort jag får någon uppdatering i detta blir du den första jag kontaktar.

I dagsläget har jag ingen ny info och är ledsen över att hanteringen tar lång tid. Vi beklagar verkligen olägenheterna detta innebär för dig.

Ha en bra dag!

Med vänliga hälsningar
Edwin
Customer Care | Sverige
+46 20-94 80 80
[email protected]"

"Dear Mr. ,

Thank you for your reply to HERE Technologies.

We do not know what our company has been doing regarding this issue. Please, wait until we receive an answer from our HQ. The case was only escalated on 7 April.

Should you require additional information, please send us your feedback by replying to this email.

With kind regards,

HERE Customer Service"
Användarvisningsbild
av bem
Humor är ett bra sätt att se sånt här på.
Man kan tycka en sån sak som det här är en ”skitsak” men det är inställningen hos det eller de företag som borde rätta till det hela som jag retar mig på. Nästa gång kan det vara nåt viktigare de skiter i att göra nåt åt, på flera månader.
En av de saker som kännetecknar ett bra företag, tycker jag, är att man rättar till fel man ansvarar för, inom rimlig tid.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 18

Blir väl denna då? https://www.bildelsb[…]

Har sett varianter när man placear celler oc[…]

Trasig Renault Scenic

Ventiltätningar och ventiler på plats. […]

Hejsan. Jag har nog samma problem. Får sign[…]