Moderator: Moderatorer

Ny drivaxeltätning vänster fram. Eller, rättare sagt tätningen för utgående axel på vänster sida. Hade fuktat ett tag, började troligtvis när det var riktigt kallt i december.
I övrigt rullar den på utan problem.
Beställde bakre IPD krängningshämmarstag från LMR/House of Motorsport på deras kk-utförsäljning. Lite vanskligt förstås, men halva priset är ju helt överkomligt :P

Får se när det dyker upp, och när tid finns att byta.
Härom dagen när jag åkte till jobbet kom det ingen spolarvätska fram, kom bak. Till slut kom det en skvätt.
När jag skulle åka hem från jobbet, i ljuset, kom jag på detta och noterade att det bara bubblade från den mittersta.

Tömde en dunk med spolarvätska i behållaren, allt gick ned utan protest, sen fungerade spolarvätskan.

Märkligt att den inte larmat över huvud taget...
Första utkastet i extra solskydd i glipan mellan solskyddet och a-stolpen. Störde mig som man kan på det när solen ligger lågt att det är en glipa där men hittade en stuvbit med svart vynylfilm att prova med

.
IMG_6136.jpg
IMG_6136.jpg (1.99 MiB) Visad 507 gånger
.
Tror jag ska prova den några veckor och sitter denna så göra de längre på bägge hållen samt så kanten smalnar av och försvinner in bakom det som är svart i kanterna på rutan annars, mja vi får se. Syns knappt från utsidan så kan nog bli något
.
IMG_6135.jpg
IMG_6135.jpg (2.18 MiB) Visad 507 gånger
.

.

Detta känns ju som e typisk Aliexpress pryl annars att köpa hem för 29kr typ ;-)
  • 1
  • 1732
  • 1733
  • 1734
  • 1735
  • 1736
  • 1912

Jag ska ge mig på att bända lite mer im[…]

OM RYSSEN KOMMER

Visst är det så men på någ[…]

Nytt försök med bromsarna idag. Riktigt […]

Hej Vad krävs för att montera 2005 face[…]