Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av jobov
#1529143
Äntligen hittade jag personer med samma problem som jag. Bilen var inne på service 25jan uppdaterade kartorna direkt efteråt. Men felet kvarstår för mig. Vilken otroligt pinsam bugg?
Självklart skulle man nergradera till äldre version om det var möjligt - tills det är fixat.
Tack till er som lyft problemet till Volvo.
av Sanders
#1529985
Efter senaste uppdateringen av Skandinavien till 1410 så är problemet kvar.
Jag var på Volvo igen och fick det här svaret:
"Det ska komma en uppdatering i mitten av februari så troligtvis är problemet åtgärdat i den versionen."
Lät inte så övertygande men vi får hoppas.
av jobov
#1530854
9 feb planerades en uppdatering från nuvarande 1410. Jag undrar hur länge det kommer att glida. Måste vara pinsamt att släppa något nu utan att ha fixar fartkamera-buggen. :-D
Användarvisningsbild
av leiwi
#1530910
Nu finns en ny version av karta (1413) får se om Here lyckats denna gång men dom har ju misslyckats innan , men vi kan hoppas :-)

****På sidan står det fortfarande 1410 men börjar man ladda ner så ser man att det är 1413 som laddas ner ****
Användarvisningsbild
av Ted68
#1530953
Nu är det med uppdaterat, står 1413 nu.

Jag har inte hunnit testat än, det blir väl till helgen.
Men har testat Here,s app (Here WeGo) och den hade kvar felet idag med när det gäller fartkamerorna.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 18

@Albireo , På -05:a måste man vä[…]

Strålkastarglas (plast) fix

Hur har det gått?

Framhjulslager V50

Ford Focus / Volvo C30/s40/V50 (och C70?) är […]

Har ett dimljus som är ngt för högt[…]