Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Blikkboksen
#1529469
Er det noen som har fått kjørebok til å fungere
Etter sist oppdatering så kom kjørebok inn i appen, men den henger og er ufullstendig
Hadde vært fint å høre om flere hadde samme problem eller om det er bare bilen min
av lpc123
#1529487
Jag har inte fått körjournal i appen bara i bilen? kommer kanske en uppdatering till Sverige med snart då? Har en Google bil vet inte vad du har?
Användarvisningsbild
av bem
#1529498
lpc123 skrev: tor 02 feb 2023, 08:08 Jag har inte fått körjournal i appen bara i bilen? kommer kanske en uppdatering till Sverige med snart då? Har en Google bil vet inte vad du har?
Var hittar man körjournalen i bilen? Leta för ett tag sen efter att jag fått bilen uppdaterad med mjukvaruversion 2.6.
av lpc123
#1529499
Efter senaste uppdateringen( 2.5) så kom den in. Nu får vi ju hoppas att den inte försvunnit i 2.6!?. Översta raden i mittkonsollen bredvid Google Maps finns den. Jag var tvungen att logga in mitt Volvo Id och efter det så var den där. Dock är den bristfällig och visar bara senaste resan. Men på något sätt så synkar den mot någon server för en dag hade jag 15 resor som stod som pending och när jag kört en sträcka och stannade så var dom borta och endast den senste syntes igen. Hoppas att Volvo har något på G även i appen
av Blikkboksen
#1529566
I går efter jag kjørte hjem fra jobb så hengde kjøreboken fortsatt, men i tillegg så forsvant lyden på bilen.
Ingen lyd på stereo eller varsel lyder eller mobil lyd

Helt merkelig etter soft oppdate V2.6
av lpc123
#1529598
Blikkboksen skrev: tor 02 feb 2023, 20:52 I går efter jag kjørte hjem fra jobb så hengde kjøreboken fortsatt, men i tillegg så forsvant lyden på bilen.
Ingen lyd på stereo eller varsel lyder eller mobil lyd

Helt merkelig etter soft oppdate V2.6
Låter som du har en Google bil? har du körjournal i appen och inte bara i bilen?
av Blikkboksen
#1529631
Ja, google bil har jeg.
I dag tidlig fant jeg ut om jag hold infoteinment knappen inne 20-30 sekunder så startet infoteinment systemet om igjen. En total restart. Da fikk jeg lyd og varsel toner og mobilen tilbake. Kjørboka fungerer også. Men det føles ikke helt rett. Litt hakking innimellom er det.
Tydelig tegn på at det trengs flere oppdateringer av google. Håper at de kommer fort over OTA
av lpc123
#1529632
Men fortfarande är jag fundersam på om du har körjournal i appen i telefonen??
av Blikkboksen
#1529686
Ja det har jeg
Prøvde å lime inn et bilde her men fikk det ikke til
Den fungerer nå
Min tekniker skal ta bilen inn på verkstaden og reinnstalere software fra børjan
Weber 32dir på en b20

Okej, har en enkel su hs6a nu. Den fungerar fint, […]

V70 -03, bensin, manuell,140 HK, 23 000 mil. Motor[…]

Yttertemperatur mätare

Hade detta på min V60 CC MY19, visade -20 n&[…]

Visa din semesterbil(d)

Förra veckan rullade bilen från Sverige[…]