Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Falken92
#1498286
Det känns som om jag gått levande från en runda rysk roulette. Jag har likt er andra läst många inlägg från folk som fått sina ordrar annulerade kort inpå beräknad leverans.

Jag beställde min V60 under början/mitten av november, och blev i början av den här veckan rejält nojig över min order - Men min säljare lugnade mig och sa att bilen var planerad för produktion. Mycket riktigt, så slog den över till byggd när jag kollade imorse, och nu står den som "Din bil är påväg till din volvohandlare". :-D

Brytet tycks alltså ligga någonstans kring mitten av november och framåt...

Lider något jävulskt med er som fått bilen annulerad då bara oron för det sög musten ur mig i väntan på feedback från säljaren. :crying:
av B2dominator
#1498308
@goranbtkemi, Nu gick min XC90 T8 Pro beställd i November från leverans V.25 till V.24 helt plötsligt. Detta har bara ändrats på söndagar hittils. Detta får väl ändå ses som positivt :)
av Kingcool
#1498313
Verkar vara väldigt random.
Vi beställde vår xc90 T8 Pro den 11 eller 13/11 förra året och vi fick vår bil levererad förra veckan..
av PatrickLu
#1498411
Min order har från att den kommit upp som orderlagd (Prel lev v. 31). Nu blivit ändrad till v. 37.. Beställd 28 dec. Volvo XC40 Recharge Plus
av LeMeep
#1498452
Beställde en V90 Recharge T6 för 3 veckor sedan.
Fick preliminär lev vecka 34 2023 :(
Helt galet i min värld.
av SundanceKid
#1498462
Med dessa tider på nya bilar så förstår jag att jag kunde sälja min 2 år gamla fullutrustade V90 T8 R-design till nästan nypris. Hade endast gått 1500 mil iofs.

Skickat från min DN2103 via Tapatalk

  • 1
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 100

Ingenting. Det va låååå&ar[…]

Uppföljning mjukvara 2024

Upptäckte ytterligare en ny egenskap med mjuk[…]

De nya "linserna" från VParts (sp&[…]

Weber 32dir på en b20

Det är ju bara att prova. Har bara den motorn[…]