Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Barolo
#1476876
Samma problem här. Säljaren som jag nämnde detta för hade fått besked från Volvo att det skulle åtgärdas under slutet av året med en uppdatering. Vi får väl se...
av Novis01
#1476879
Har oxå samma fenomen :-(
Användarvisningsbild
av Rillee
#1476981
Även på min Amazon, hoppas att Volvo fixar det på nästa service :-)
av Fattiglapp
#1476994
Vansinnigt irriterande för en hyfsat musikalisk person med lätt OCD. Antar att det betyder att sådana inte finns på Volvo. Jag är väldigt nära att få höra ljudet av en blinkersspak som bryts av. Kanske Volvo vill ha en inspelning :-D ?
Användarvisningsbild
av Slasse
#1477911
Jag fick veta att att den är "off beat" är pga. av att man inte ska glömma blinkersen på. Ljud som är samma brukar hjärnan stänga av.
Användarvisningsbild
av Vojje
#1477916
Slasse skrev:Jag fick veta att att den är "off beat" är pga. av att man inte ska glömma blinkersen på. Ljud som är samma brukar hjärnan stänga av.
är det inte ens automatisk avstängning...
Användarvisningsbild
av Slasse
#1477921
Vojje skrev:
Slasse skrev:Jag fick veta att att den är "off beat" är pga. av att man inte ska glömma blinkersen på. Ljud som är samma brukar hjärnan stänga av.
är det inte ens automatisk avstängning...
Fast det är ju bara DU som vet om du vill blinka i (väldigt) god tid och inte bilen.
Användarvisningsbild
av Zanders
#1477948
Slasse skrev:Jag fick veta att att den är "off beat" är pga. av att man inte ska glömma blinkersen på. Ljud som är samma brukar hjärnan stänga av.
Det där är nog ganska mycket BS med tanke på att ljudet ibland uppstår så tidigt som blink #2.

Jag gjorde en kontroll av AC på precis samma[…]

Hade min V70 på verkstaden idag och fick e[…]

Uppföljning mjukvara 2024

Jag fick ner version 3.0.3 till min bil idag. Ska […]

Minirecension av kina DICE

Jag kör med VIDA med denna kabeln - 256kr ink[…]