Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

#1477326
Läste på om bussproblemen i Göteborg, verkar vara i huvudsak två olika problem. Ett som handlar elbussar som inte klarar av vinterväglag med dålig snöröjning samtidigt med lägre räckvidd på batterierna p.g.a kylan. Och ett som handlar om ledbussar som går sönder p.g.a dålig snöröjning så dom inte ser hinder under snön. Inte att det var just eldrivna ledbussar som gick sönder.
#1477381
Jag har för mig att någon i tråden sa att "10 kr/kwh, det kommer aldrig hända."

Nedan är pris före överföringsavgifter osv. Endast elpriset.

Snart är vi där....
FB_IMG_1638709985212.jpg
FB_IMG_1638709985212.jpg (17.23 KiB) Visad 1084 gånger
Senast redigerad av 1 poseidon, redigerad totalt 0 gånger.
#1477394
Att länka till SDs propagandacentral är inte särskilt trovärdigt
#1477398
vjohnj skrev: sön 05 dec 2021, 14:31
poseidon skrev:Jag har för mig att någon i tråden sa att "10 kr/kwh, det kommer aldrig hända."

Snart är vi där....

FB_IMG_1638709985212.jpg
Ja och vad säger experterna här om detta då?

Det där är inga experter. Har inget emot SD:s invandringspolitik osv men de är ju så äckliga med sin desinformation om corona-vaccin, elbilar och en massa annat. De ljuger ju rakt ut.

Kommer antagligen förhindra mig från att rösta blått till hösten. Kommer inte rösta alls. Grälsjuka idioter.
#1477399
vjohnj skrev:Ojoj så det var i från fel brevbärare... Ok ska kolla om ex expo/proletären har nått som kanske passar ...
Nej du ska leta upp något från akademin eller från ansvarig myndighet. Att sitta och tycka saker betyder ingenting.
#1477401
vjohnj skrev:Om jag fattat rätt så är det inte SD som sitter och tycker, har du ens kolla?
Snabbsvar
Det är en SD gubbe som intervjuar en självutnämnd "oberoende kärnkraftsexpert". Så nej, jag tycker inte det var inte särskilt långt ifrån sanningen att de sitter och tycker.

(Jag har inte sett hela klippet och kommer absolut inte lägga tid på att göra det heller)
  • 1
  • 266
  • 267
  • 268
  • 269
  • 270
  • 380
EX30 2025 ändringar

Lite nytt redan på kommande årsmodell&[…]

Jag testa car.info för skojs skull och sö[…]

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]