- fre 03 dec 2021, 12:31
#1477002
Men appen kräver ju VINnr det för efter inloggning i appen med mitt Volvo ID (som går bra) så kommer ju en dialog om att knappa in VINnr i appen och det går bra, men sen nästa steg efter det går inte komma vidare.
/Bo
Xanthopteryx skrev: ↑fre 03 dec 2021, 11:18 Har du lyckats ta bort VIN? Det är normalt kopplat till ditt konto. Skumt...Näe inte tagit bort VINnr. Vet inte ens hur man gör.
Om jag avinstallerat appen och installerat igen så loggar jag bara in så är det klart.
Har du tatt bort VIN så finns risken att du behöver besöka handlare för hjälp att återaktivera. Lite osäker då jag aldrig drabbats av det.
Men appen kräver ju VINnr det för efter inloggning i appen med mitt Volvo ID (som går bra) så kommer ju en dialog om att knappa in VINnr i appen och det går bra, men sen nästa steg efter det går inte komma vidare.
/Bo
V90 T6 Recharge Inscription MY22. Tidigare V70 D3 Momentum Business MY14.