Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Pliind
mjo men gubben innan mig lyckades tydligen backa in i något och krasa sönder den.. dragkroks kontaken är böjd innåt till och med.. men ja.. ska till skroten och hämta ett insynskydd från en fräsch GLE om inte traktorn har tagit den ännu.
Användarvisningsbild
av Pliind
Det är tisdag och nu har jag fixat och grejat! gick ut idag med mitt nya slutrör då! tar tag i röret som sitter där nu då*vips* så får jag av det med handen.. JAHA! så då sågar jag en grövre skåra på sidan då (han i affären såga visst för små skåror) sen kapa jag av röret lite mer! sen medans jag ändå låg där nere i gruset å pilla så bytte jag ut mina gummi fästen! nu sitter slutdämparen som berget 8)
Nu är mitt avgasystem nästan helt felfritt! ska be en kompis svetsa fast mitt slutrör och slutburk med böjen så de aldrig lossnar eller läcker igen! sen kanske köpa en klämma mellan katt+främrerör som Pontus köpte!

från i fredags, nyss hem kommen från rättvik efter en hel kvälls sladdande! :)

Bild

nya röret! :)
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
Det börjar arta sig :D bort med klammorna bara och lacka gaveln på dämparen svart :P . Annars kunde du ju haft nytta av gamla sugrör och extra knäckit som dammsugs försäljare :lol: :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av Fluffen
Grammse är aldrig nöjd! :P :wink:
Användarvisningsbild
av Pliind
hehe nepp :P

mjo men ska be en kompis få tummen ur å svetsa ihop det hela till mig så man slipper oroa sig för att skiten kanske lossnar...
Användarvisningsbild
av Fluffen
Mycket snyggare nu än med snorkeln, helt klart. :D
Användarvisningsbild
av Nexus
Fluffen skrev:Grammse är aldrig nöjd! :P :wink:
nej helt rätt :) det finns alltid småsaker man kan förbättra :wink:
vore allt bra finns det ju inget mera att göra med bilen :( :wink:
Användarvisningsbild
av Fluffen
17 tums polaris skulle inte sitta helt fel sen till sommaren, eller?.... :D :wink:
Då kan du ju ha dina turbofälgar till vinterdäcken sen. 8)
Användarvisningsbild
av Pliind
höhö om man ändå hade pengar till polaris! skulle sitta skit gött med dem! eller pulsar! men ekonomin begränsar :(
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 64

Hej jag har märkt att det kommer diesel ur av[…]

Skruvat i luftfjädringen sen spa xc90in lans[…]

Rätt namn för denna komponent är: M[…]

Tack - Återkommer!