Här diskuterar vi Polestars nuvarande och kommande bilmodeller

Moderator: Moderatorer

av Sevir
#1470153
Tjo,

Jag kör idag en svart metallic (annat fabrikat). Lite less på färgen, men visst är det snyggt när den är nytvättad och polerad...

Funderat på "Moon" eller "Thunder" men tror även "Snow" kan vara snyggt förutom på vintern :D
Användarvisningsbild
av joel80
#1470158
Sevir skrev:Tjo,

Jag kör idag en svart metallic (annat fabrikat). Lite less på färgen, men visst är det snyggt när den är nytvättad och polerad...

Funderat på "Moon" eller "Thunder" men tror även "Snow" kan vara snyggt förutom på vintern :D
Jag har en snow. Gillar den men sneglar lite avundsjukt på Midnight blue när jag ser den. Skulle jag haft möjlighet bid beställningen hade det blivit en sån. :)
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
#1470216
När man möter en "herr beige" P2 så förvånas jag över hur bra den ser ut i moon. Sen om man kan leva med den hela tiden är en annan fråga
av Sevir
#1470264
joel80 skrev:
Sevir skrev:Tjo,

Jag kör idag en svart metallic (annat fabrikat). Lite less på färgen, men visst är det snyggt när den är nytvättad och polerad...

Funderat på "Moon" eller "Thunder" men tror även "Snow" kan vara snyggt förutom på vintern :D
Jag har en snow. Gillar den men sneglar lite avundsjukt på Midnight blue när jag ser den. Skulle jag haft möjlighet bid beställningen hade det blivit en sån. :)
Ja, midnight ser trevlig ut. Undrar om den skiljer sig mycket mot mörk lila metallic man hade på S80 förr.
StefanN skrev:Klart du ska ha en Moon (fast jag är nog jävig i frågan). ;-)
IMG_0663.jpeg
Snygg!
av toppo
#1470268
För mig var kromlisten under grillen som finns på Midnight och Moon en dealbreaker, tycker den markerar grillen för mycket. Jag hade Thunder på min XC40 och det blev en Thunder igen för mig! Hade kromlisten inte funnits hade jag kört på Midnight. :-)
av Sevir
#1470287
toppo skrev:För mig var kromlisten under grillen som finns på Midnight och Moon en dealbreaker, tycker den markerar grillen för mycket. Jag hade Thunder på min XC40 och det blev en Thunder igen för mig! Hade kromlisten inte funnits hade jag kört på Midnight. :-)
Det såg jag inte ens... nu kan jag inte se listen haha
av Geggan
#1470300
toppo skrev: ons 20 okt 2021, 19:38 För mig var kromlisten under grillen som finns på Midnight och Moon en dealbreaker, tycker den markerar grillen för mycket. Jag hade Thunder på min XC40 och det blev en Thunder igen för mig! Hade kromlisten inte funnits hade jag kört på Midnight. :-)
Den är väl borta på 22:orna?
av Sevir
#1470303
Geggan skrev:
toppo skrev: ons 20 okt 2021, 19:38 För mig var kromlisten under grillen som finns på Midnight och Moon en dealbreaker, tycker den markerar grillen för mycket. Jag hade Thunder på min XC40 och det blev en Thunder igen för mig! Hade kromlisten inte funnits hade jag kört på Midnight. :-)
Den är väl borta på 22:orna?
Den finns där i bilbyggaren i alla fall.

@Xc60pearl , Se om du kan få tag i en d&oum[…]

Beställde nya ok, slangar och glidbultar bak.[…]

Hjul låsmuttrar Amazon

Har ett värre problem med min gammelbil en p[…]

Löjliga priser XC70

Då har vi ytterligare ett exemplar för[…]