Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av GLIZ
#1465065
I dag fick jag tummen ur och fixade min felkodläsare. Det va en drivrutin som saknades till usb-porten. Läste av bilen tre gånger och raderade alla felkoder utan en, två. Sirenen till larmet och att 10 disk cdväxlare inte finns monterad. Får se vilka som kommer tillbaka.

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk

Användarvisningsbild
av dracc
#1465215
Jag har en 10-skivors växlare i min bil som verkar sakna en kabel (den som ser ut som en DIN-kontakt) och som jag inte är intresserad av att få igång. Kan bli din för en hundralapp om du vill ha den.
Användarvisningsbild
av GLIZ
#1465225
dracc skrev:Jag har en 10-skivors växlare i min bil som verkar sakna en kabel (den som ser ut som en DIN-kontakt) och som jag inte är intresserad av att få igång. Kan bli din för en hundralapp om du vill ha den.
Kan va intressant.

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk

Användarvisningsbild
av GLIZ
#1465435
GLIZ skrev:
dracc skrev:Jag har en 10-skivors växlare i min bil som verkar sakna en kabel (den som ser ut som en DIN-kontakt) och som jag inte är intresserad av att få igång. Kan bli din för en hundralapp om du vill ha den.
Kan va intressant.

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk
Ja jag vill köpa den.

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk

@Albireo , På -05:a måste man vä[…]

Strålkastarglas (plast) fix

Hur har det gått?

Framhjulslager V50

Ford Focus / Volvo C30/s40/V50 (och C70?) är […]

Yttertemperatur mätare

Bytte sensorn i förmiddags. Avhjälpte ty[…]