Moderator: Moderatorer

#1464504
Steffe3 skrev: lör 18 sep 2021, 23:32 Dagens nöje, på tal om bromsar, fick testa dom lite :P

Bra reagerat, av er båda ;-)
#1464535
frippe64 skrev:Tur det gick bra, men jag vet inte om jag skulle kalla det nöje, tycker alltid det blir onödigt mycket adrenalinpåslag i dessa situationer. Bild
Ja, man var ju lite väl skakig en stund efteråt. Men resten av vägen hem gick bra även den, så man kunde sova gott efteråt och lugna ner sig.
#1465193
@fjohan82, Se där, nu kunde bilen blinka så nu antar jag att allt är igång. Störande när man står där bakom bilen och ska lägga in en sak bara för att få knata iväg och hämta nyckeln så man 5 min senare kan lägga in prylen. I-land, ja absolut men i högsta grad störande :)

Den fick sig en dammsugning och avspolning såhär mellan fjällenresan förra veckan och nästa vecka ser det ut att kunna bli en tripp till Tyskland :-)
#1465245
@Jokr, Den naturliga följdfrågan blir ju vilken, varifrån och hur den är inkopplad. Kan man byta färg? ;-)
#1465264
Micce1980 skrev: ons 22 sep 2021, 18:19 @fjohan82, Se där, nu kunde bilen blinka så nu antar jag att allt är igång. Störande när man står där bakom bilen och ska lägga in en sak bara för att få knata iväg och hämta nyckeln så man 5 min senare kan lägga in prylen. I-land, ja absolut men i högsta grad störande :)

Den fick sig en dammsugning och avspolning såhär mellan fjällenresan förra veckan och nästa vecka ser det ut att kunna bli en tripp till Tyskland :-)
Håller med, appen är bra med många gånger svajig i driften...
Jag skulle tvättat bilen idag, men insåg att det ska regna imorgon och en 100-milaresa väntar över helgen så tvätten få bli nästa veckas pyssel. :-)
  • 1
  • 1544
  • 1545
  • 1546
  • 1547
  • 1548
  • 1845

Till och med här börjar det bli lite v&a[…]

Ingen såg det komma när hela huset &au[…]

Missljud höger bak v60cc II

Förmodligen har den en hållare bakom in[…]

Söker köpråd - XC90 V8

Gamla xc90is kan bli riktigt dyra att hålla […]