Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av poseidon
#1464327
En surfplatta är exakt samma som en mobil.
Jag laddar min mobil i bilen ibland med sladd.

Alltså bör jag då kunna ladda ner filen till mobilen och uppdatera enligt dig?
Användarvisningsbild
av Funk
#1464334
poseidon skrev:En surfplatta är exakt samma som en mobil.
Jag laddar min mobil i bilen ibland med sladd.

Alltså bör jag då kunna ladda ner filen till mobilen och uppdatera enligt dig?
Jag har vid några tillfällen laddat ned till mobilen, till ett minneskort. Sedan via kort-usb adapter laddat det i bilen. Att köra direkt från mobil via sladd går så vitt jag vet inte då den inte ses som en enda enhet/mapp, vilket bilen kräver. Jag har i alla fall inte sett någon mobil som uppför sig så..

/Thomas
Användarvisningsbild
av TTure
#1464421
Laddade ner senaste Skandinavien kartan v1356 (1.78 GB) på en 2GB USB-sticka. När jag monterade i bilen kom infon ”Kartversionen redan installerad” :-)
Det betyder att det återigen fungerar OTA på Skandinavien kartan!
Fick sen höra av sambon att den hade installerats under gårdagen när hon kördes en sväng. ;-)
av Primus
#1464565
Igår gick nedladdningen igen OTA för skandinavien. Jeg har inte kollat vilken version då jag int hann kolla. Men OTA är igång i alla fall.
av HeavyMetal
#1464922
Primus skrev: sön 19 sep 2021, 13:01 Igår gick nedladdningen igen OTA för skandinavien. Jeg har inte kollat vilken version då jag int hann kolla. Men OTA är igång i alla fall.
Härligt att OTA funkar igen. Fick 1356 OTA på min XC40 igår! :-D
av seqerlars
#1486120
Hur tusan får ni det att fungera med USB? Har nu testat med 2 olika stickor, de är båda formaterade, den ena på 32GB och den andra på 64GB.

Det händer inte det minsta när jag ansluter stickan, oavsett uttag. Det andra är tomt. Vad gör jag för fel? :-(
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]