Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Brainy
Irrblosset skrev:Jag tyckte den var skitful faktiskt...
På det där fotot, jag med!

På volvos egna foton/medias foton från volvos monter så tycker jag den är toksnygg.

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av Irrblosset
Alltså, det ser ut som om någon lekt med bilden i photoshop och bilen påminner om en säl...
Användarvisningsbild
av Brainy
Jepp.

Kolla här istället
Bild

Bild

Sista bilden är dock en konceptbil och där är den väl också lite väl hajpad om du frågar mig.

Mvh
Anders
Användarvisningsbild
av Irrblosset
Är det verkligen samma bil på bilderna ovan???
Användarvisningsbild
av Irrblosset
Den övre är snygg och den nedre är bajsful...
av Noodles
Bilden i första inlägget här.. inte snygg bil.
Andra bilden (RWX066).. ser riktigt nice ut!! :)
Användarvisningsbild
av Loner
RWX066 ser för tam ut.

/L
Användarvisningsbild
av Nexus
Ser för platt ur i fronten som om den har kört in i en vägg :wink:
av Pachipachihand
Visst komme bilen säkert bli snygg och poppis när den väl kommer ut. Men vem kommer köpa denna bil? Hoppas volvo på att fånga icke tidigare volvo köpare? Annars finns ju nyligen släppta xc70 som redan är fräschare än xc90 och bra mkt smidigare. Bara nyfiken och fundersam om det verkligen finns utrymme för en xc70 och snarlika xc60 och sen en xc90. Volvo har ju inte vart dåliga precis att lyckas med sina lanseringar de senaste åren,men nu detta ytterliggare en bil i 500 tkr segmentet..
Användarvisningsbild
av Brainy
Pachipachihand skrev:Visst komme bilen säkert bli snygg och poppis när den väl kommer ut. Men vem kommer köpa denna bil? Hoppas volvo på att fånga icke tidigare volvo köpare? Annars finns ju nyligen släppta xc70 som redan är fräschare än xc90 och bra mkt smidigare. Bara nyfiken och fundersam om det verkligen finns utrymme för en xc70 och snarlika xc60 och sen en xc90. Volvo har ju inte vart dåliga precis att lyckas med sina lanseringar de senaste åren,men nu detta ytterliggare en bil i 500 tkr segmentet..
XC70 är ju att liknas med en audi a6 ofroad (eller vad dom heter) medans XC60 verkar vara att likna med en bmw X3, skaplig skillnad mellan de bilarna. XC70 är en personbil med plast och högre markfrigång, XC60 är en SUV.

500k? förhoppningsvis blir det ju en markant prisskillnad mot för xc90.

mvh
Anders
Sport chassi

Hej alla Jag har en v70 momentum med sport chassi[…]

Laga rost Göteborg?

Akram Bil vid gamla Siba lagade min sådan […]

Laddbox

Vi körde på en PhaseBox med spiralkabel[…]

Överhettad motor, grundorsak?

Hur vet du att den är överhettad?? Upp t[…]