Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Millea
#1370046
Ja , det finns Hella Solid state relä på bland annat Autoexperten. Tror de kostar 2-300kr st och uppåt beroende på effekttålighet.
Men i detta fallet räcker säkert det minsta reläet hella har till med god marginal.
av Leif55
#1392370
Jag blev också besviken på att det saknas på xc60 inscription, hade en v90 R-design som lånebil,, grymt snyggt med instegsbelysning, höjer premium känslan.
Någon som har tips på eftermonterande/tillbehör för dessa?
av stegev
#1392466
Har en V90 CC PRO Från 2019 som känns så mycket mer lyxig än min XC60 T8 R-design 2020. Tröskelbelysning är en av grejerna. Samt så undrar jag varför tröskellisten Saknas för bakre dörrar på XC60? Fönsterknappar är även de i tråkig matt plast medans i V90 så är det pianolackat, samt så är mittenkonsolen i skinn med stygn på V90n men i XC60 är det tråkig plast.
I det stora hela väldigt nöjd, bara små detaljer som stör.
Användarvisningsbild
av NorskT8
#1392599
Stor overgang fra XC90 til XC60 også med hensyn til ‘luksus’. Særlig synes jeg at innsiden av dørene fremstår som simple i XC60, i tillegg til det andre dere har nevnt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
av Jorri
#1414431
Tror den belysta delen är samma som sitter i XC90 från 2016 och i S/V90 (åtminstone till XC90 var det samma reservdelsnummer då jag kollade). Kolla om det finns att beställa till någon av dem. Den svarta plasten runt om är ju dock modellspecifik men det spelar mindre roll...
av Erevo
#1456741
Nyligen skaffat en beg XC60 Rdesign My18, fixat allt enligt ovan men får bara den vänstra att lysa. När jag kopplar in den högra släcks den vänstra? Tips emotses!
av Jorri
#1456804
Det får bli en vild gissning från min sida, har du provat att polvända ngn av sidorna/listerna som du kopplat in? Dioder släpper ju bara igenom ström från ett håll och om en list är inkopplad tvärt om kanske det bryter strömmen till en sida..?
Men det är som sagt en gissning...
Mvh Jörgen

@Xc60pearl , Se om du kan få tag i en d&oum[…]

Beställde nya ok, slangar och glidbultar bak.[…]

Hjul låsmuttrar Amazon

Har ett värre problem med min gammelbil en p[…]

Löjliga priser XC70

Då har vi ytterligare ett exemplar för[…]