Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1449614
Da er motorrommet polert og lakkert opp div. i rødt. Samt at jeg har clay behandlet hele bilen, slik at den nå er klar for polering. Og påføring av plastfornyer. Så er det best. opp deksel til hengefestet.

Bild

Bild
#1449874
Jo, takk skal du ha. :-) Prøver nå etter beste evne, og holde mine eldre biler i god stand. Startet her om dagen, med å skifte ut venstre bærebru på Volvo`en. Og fikk skiftet ut kulebolten i spindelen. Men da den ene bolten til bærebruen har rustet fast i hylsen på foringen, fikk jeg den ikke ut, og måtte skru den gamle brua opp igjen. Men satte bolten inn med mye crc. Så kommende mandag tar jeg med meg press utstyr samt varme. Så da skal det vel gå.

Ellers ser det ut til at jeg går til innkjøp, av følgende speil. Så vurdere jeg senkesett, samt body Kit. Må pynte litt på gamla vet du. :-)

Bild
#1450388
Jo, takk for det, Janne. :-)

Prøver nå etter beste evne, og holde mine eldre biler i god stand. Så i dag fikk jeg skiftet, bærebruen på Høyere side. Og her var kulebolten helt ferdig. Så tidligere vibrasjoner i rattet, ved høyre hastigheter, er nå helt borte. Har også anskaffet meg, enheten for trim fra BSR. Så da blir det og legge inn step 1 etter hvert. Har nyere dempere med fjærer fremme. Samt nivåregulerende dempere bak med fjærer, som er i god stand. Men må nok anskaffe meg enten Coilovers eller Senkesett. Slik at understellet kommer, noe nærmere bakken.

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Senast redigerad av 1 positiv, redigerad totalt 0 gånger.
#1450698
Utenom Saab`en og Volvo`en så er nok de andre solgt. E39 ble til slutt for fin, til og benytte på vinteren. Så den ble solgt for et år siden. E28 hadde jeg i 15 år før den ble solgt for tre år siden. Så nå går det da kun i vedlikehold av Volvo`en, samt Saab`en.

Bild

Bild
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 27
Slutsteg original

Undrar var sitter slutsteget till original woofern[…]

Missljud höger bak v60cc II

Hade tråkigt missljud i höger bakvagn p[…]

Polering sedan 2k lack EX: LÄNK-->https[…]

31360098 heter länken ifall nån undrar.[…]