Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av danielj76
#1444733
Vi hade samma problem, men fick lite liv i Spotify under kvällen, något enerverande då man är nya på sensus systemet ( fick v60 i valborg) sökte förbrillat efter sätt att starta om appar på. Så nu hoppas jag Volvo har en RCA till mig omgående (skulle inte tro det..) Men intryckt som innan var gott fick där med sig en törn, och är det så att man parkerat bilar från -21 i Sensus dessutom och begravt det är det riktigt dåligt!
//Daniel
Användarvisningsbild
av TTure
#1444745
Tappade alla appar ca 11.00 idag. Gjorde en tripp på ca 60 mil utan Spotify, TuneIn och väder 😅. Vid hemkomst ca 20.00 började samtliga fungera igen. Typiskt😎
av HeavyMetal
#1444747
TTure skrev: lör 08 maj 2021, 22:06 Tappade alla appar ca 11.00 idag. Gjorde en tripp på ca 60 mil utan Spotify, TuneIn och väder 😅. Vid hemkomst ca 20.00 började samtliga fungera igen. Typiskt😎
Du kunde ju kört med BT eller CarPlay sålänge! ;-)
#1444810
Haft problem som så många andra med VoC appen, bilen har varit "offline" i typ 1 månad fast bilen har använts men döm om min förvåning, igår kväll kom bilen upp i appen precis som vanligt och alla kommandon fungerar så det kanske rent av var en omstart av servern där även bilens appar blev drabbade

Skickat från min M2007J3SG via Tapatalk

av wmhaper
#1445525
Jag tycker att VOC funkar sämre med min nya XC60 Recharge 21 än gamla XC60 D4 -15....
Jag har OFTA problem (minst 75% av gångerna) problem att skicka "timers" till bilen medans annat kan funkar i VOC.

Sedan tycker jag att den går långsammare nu med nya bilen än gamla, eftersom det går via en molntjänst så borde det inte vara så tycker jag, men det är tydligt långsammare nu än "förr"...

Tja, Är väll en enkel fråga egent[…]

XC70 - S80 och XC90 i ett?

Sitter ju backkamera i vilken V70/XC70 som hels[…]

Tack för ett utförligt svar Lennart! S&a[…]

Fattar inte riktigt detta. Alla av nya generatione[…]