Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1443592
Hej
Jag har en v70 2009, elhiss panelen lyser inte längre på förarensdörr när det är mörkt och dörren låser inte eller låser upp, jag låser förarensdörr separat.
Jag köpte elhisspanel från skroten och bytte den idag, inget har hänt. Jag kollade på alla fuse som har med dörrarna och göra och även de i samma låda så hittade jag inga konstigheter. Vad tror ni att det är?
Tack på förhand!
#1445682
Hej
Jag har ingen kallluft i bilen när jag trycker på AC knappen och ac kompressor fungerar och den rullar. Jag har fyllt på gas i bilen men den ger inte kalluft i alla fall.
När jag trycker på AC knappen så hör att det låter konstigt i bilen i kupén. Vad ska jag göra?
#1445687
Det vore bättre om du skapade en tråd med rätt överskrift för det här problemet, för det har inget med dörren att göra.
Om kompressorn går men låter illa kan du ha för lite gas. Behövdes en påfyllning läcker det ju någonstans.
Om det kyler men inte kommer in i bilen, prova manuell luftfördelning och se om det kommer kall luft någonstans? Defrostern, golvet, panelen? Prova att sätta temperaturen på LO.

Har en dansk V60 MY2020 Early. Skrev därf[…]

Ja Harman kardon låter mycket sämre i g[…]

Skulle gissa på hybrid batteriet blivit s&au[…]

Kan du ge exempel på funktioner eller anna[…]