Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av johbj
#1431898
Någon mer som den senaste tiden haft problem med appen?
Tappar inloggning och idag så får jag att bilen används trots parkerad o låst...... :-/
iPhone
av pumpnasare
#1431905
Samma för mig, min bil står i garaget men VOC säger att den är kvar på ICA Maxi. Min Volvo appen skall bort och VOC skall förändras, troligen är detta anledningen.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av goka
#1431943
Knasar för mig med. Senaste resan reggad kl.10:00 I förmiddags. VOC säger att Bilen används, och värmaren är igång, positionen visar att den är kvar 45km hemifrån även om bilen är avstängd och låst hemma. Testar och skicka en adress. Då står det att VOC inte får kontakt med bilen.
Blir samma via Web.
av Hink84
#1431948
Min har sagt i flera timmar att bilen används fast den står parkerad, samt att jag hade stora svårigheter att starta värmaren via appen, tog nästan 10 försök innan den startade
av Qualia
#1431952
Du är inte ensam.
Den visar inga status för laddning, står att bilen används fast den är parkerad.

Den buggar en del idag..
Användarvisningsbild
av Rillee
#1431976
Strular här med, står att bilen är används, hoppa att den är tillbaka när jag ska köra till jobbet

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]

Tänk den dag det kunde bli så att bilti[…]