Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av lajjmen
#1431909
Köpte en V40CC -17 förra veckan. Skaffade VOC som har fungerat utan anmärkning tills idag. Har svårt att komma in i appen och när jag går in på Min Volvo via webbläsare så är min senaste resa i morse till jobbet. Har kört både hem från jobbet och ett par svängar till efter detta.
Kom till slut in i VOC när jag satt i bilen men info om plats och DTE-sträcka osv var ej uppdaterat och gick inte heller att starta/stoppa värmare eller låsa/öppna dörren när jag stod utanför bilen.

Är detta något som har drabbat fler än mig idag? Står på VOCs hemsida att det inte är några driftstörningar för närvarande. Eller händer det ibland att tekniken inte fungerar som det ska ibland, helt enkelt? Bilen står i tätbebyggt område med god täckning.

Blir bara lite orolig att det är nåt galet nu när man har en ny bil som man inte direkt "känner" än.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1431915
Det verkar vara något knas med VOC idag för vissa, håll i och håll ut så brukar det ibland självläka :-)
av lajjmen
#1431917
Aha va "bra". Såg att det hade trillat in ett gäng negativa kommentarer på VOC-appen på google play nu precis med liknande problem. Får väl hoppas det löser sig.
XC - Rear axle sensor

Tänker om det kan vara höjdvinkelgivar[…]

Den eviga däcksfrågan

Varför spacers, det är inte bra för[…]

S80

Söker en S80 2007-2016 Manuell . Välv&ar[…]

Volvo EX40 billigast att serva

Jag har också Care by volvo men har aldrig f[…]