Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1431762
frasse4 skrev: sön 21 feb 2021, 07:21Ser bra ut!

Hyggelig sagt det, frasse. Bilen går som en klokke, og da er det greit med å, pynte på henne noe. :-) Lyktene fikk jeg for et halvt år siden, og samtlige utenom den nedre på høyre side var i topp stand. Hos den var det flasset av, krom i ryggelys delen. Og det er jo vanlig med disse lyktene, at det er der de er stygge. Så her om dagen, fant jeg en som er i topp stand. Noe som ikke, har vært lett og få tak i. Da det ikke er så mange av de, som er i god stand når det kommer til kromen.

Dette er den lite pene lykten. Hvor jeg prøvde og dele den, for og lakke på ny krom i ryggelys delen. Men da den er plastsveiset, var det ikke mulig og dele lykten, uten at den sprakk.

Bild

Bild

Bild
Senast redigerad av 2 positiv, redigerad totalt 0 gång.
#1431763
*Det var riktigt,riktigt gnuggade Bromsok! :-D :-o :-o
Är dom Blästrade före lackeringen?


Det er de nok ikke, Libbe. De er kun renset, vasket og slipt med stålbørste på drillen. Så hatt på rustløser og lakkert. Byttet også samtlige stempler mm. Så bremsene fungerer nå som nye. :-)

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Senast redigerad av 1 positiv, redigerad totalt 0 gånger.
#1431767
Rejser99 skrev: mån 22 feb 2021, 20:33 Jag gillade din Saab på turboclub forumet! Kul att upptäcka att du är här också!

Hyggelig sagt det, Rejser99. :-) Så nå går det i Saab 9-5, som jeg har jobbet med de siste syv årene, samt en Volvo V70. Så om jeg ikke gjør svenske av meg. Burde jeg nå få bli, svensk æresborger. :-D

http://forum.saabturboclub.com/forumdis ... 35-Projekt
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 27
S/V60 Polestar utan taklucka

My15 startade senare än vad den här &aum[…]

Drekkus, Min V90 MY22 early funka t.ex. stäng[…]

Elschema 740

På läge 0 så lyser allt på […]

Berömvärt tålamod. Mina 5-6 m&a[…]