Lustigt att du skriver så angående stolarna @jaronsso. Det är det enda jag inte är nöjd med på min T5 R-Design. Jag är 193cm och dynan är i hårdaste laget för min rumpa. Dom är dock väldigt snygga

Körde en V60 CC D4 under helgen och satt som en dröm i standardstolen. När vi tittade på bil var jag helt övertygad om att det var sportstolar vi skulle ha men det har jag fått omvärdera.
För övrigt är jag väldigt nöjd med min R-design. Gillar det fasta chassit skarpt. Motorn är tyst och stark, hyffsat snål på landsväg men rätt törstig i stan.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1210061.html
Blev dock förvånad över att det inte var så stor skillnad i förbrukningen mot D4:an. Nu hann jag i och för sig bara köra 10 mil men den drog marginellt mindre tyckte jag. Sen gillar jag inte dieselknatter heller.
HK ljudet är väldigt bra, pilot assist tycker jag fungerar mkt bra. Head Up displayn använder jag sällan, det sitter så djupt rotat att titta på den vanliga hastighetsmätaren.
360 kameran är sjukt bra. Kan dock ge lite märklig bild (och skapa osäkerhet) i trånga utrymmen med väggar men för det mesta är den guld.
Bilen känns välbyggd helt befriad från knarr och knirk i inredningen. Den överlägset trevligaste Volvon jag haft.