Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Robbi
#1424602
Jag tog av misstag nyckel 2 som är kopplad till profil 2 och upptäckte då att de vanliga hastighetsskyltarna syntes och ingen varning kom vid hastighetsöverskridning. Klickade i och ur rutorna men det dyker inte upp. Om jag byter till profil 1 så fungerar det? Exakt samma inställningar på båda profilerna!?

Är det så att vissa funktioner endast finns till profil 1?
Användarvisningsbild
av Robbi
#1424745
_FrEdRiK_ skrev:Nä men du väljer ju för varje profil hur dina inställningar ska vara. Du får helt enkelt klicka i dessa på den profilen du saknade detta på...
Jo, jag har gjort det och det fungerar ändå inte på profil 2.
Användarvisningsbild
av Robbi
#1424831
Xanthopteryx skrev:Har du låst profilerna?
Har du sparat dina ändringar?
Prova radera nyckelprofilen på tvåan och lägg in igen.
Bra idé. Får se hur mycket jag orkar bråka då min nya V60 CC kommer om två veckor och denna ska i inbyte. Bild
Användarvisningsbild
av Robbi
#1424832
Xanthopteryx skrev:Har du låst profilerna?
Har du sparat dina ändringar?
Prova radera nyckelprofilen på tvåan och lägg in igen.
Du fick ordning på din va? Har du kvar den eller annan idag? Kul möte vi hade i Täby!
Användarvisningsbild
av Robbi
#1424955
Lösning:

På första sidan i mittpaddan så sitter de stora knapparna för olika snabbval. Om inte dessa är iklickade för skyltar och hastighetsvarning så spelar det ingen roll vad man har kryssat i inne på inställningarna. De fungerar som huvudströmbrytare, typ.

Nya E-klass AllTerrain kanske?

Jag har svårt att hålla med om att e[…]

Slutsteg original

Slutsteget, som är aktivt, sitter på ba[…]

Dagens ungdom