Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1424282
Tycker jag har provat det mesta och läst manualer, men vad jag än väljer för mål så är knappen "Ange som delmål" grå skraverad och går inte att klicka på. Någon som har en Idé om vad jag gör för fel. Försökt hitta en video men inte lyckats med det heller.
#1424317
HitTheRoadJack skrev: mån 18 jan 2021, 10:36 Jag lyckas med delmål läggs in först efter slutmålet lagts.
Sitter inte i bilen nu och skriver, men som jag kommer ihåg så efter man valt ett mål så finns det bara "Starta navigering" eller den knappen som inte går att klicka på "Ange som delmål" Vad ska man välja då?
#1424338
Prova att starta navigering och se vad som händer med delmålknappen.
#1424339
Ser att det heter att lägga in en resplan och sedan lägga till delmål. Så här fungerar det med köpe navigatorn, vet inte hur det är med online/Internet/gratis versionen. Vilken har du?
IMG_1045.png
IMG_1045.png (28.79 KiB) Visad 1340 gånger
#1435956
Jag löste detta för en tid sedan, vad jag aldrig fattade var att man måste trycka på "Mål" igen efter man startat navigationen :-o Så jäkla ologiskt!!

Nya E-klass AllTerrain kanske?

Jag har svårt att hålla med om att e[…]

Slutsteg original

Slutsteget, som är aktivt, sitter på ba[…]

Dagens ungdom