Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1408730
Funkar fortfarande med alla kanaler i min bil, trots uppdaterad mjukvara vid servicen förra veckan.
Märkligt...
#1409041
Dom hade ingen aning här hos åf heller. Kollade 2 till på jobbet, samma sak där, bara de brittiska kansle4na som fungerar.


Jag orkar nog inte bry mig utan kör tunein från mobilen. Sensus connect har gått i graven i min bil, men det förstod man ju att det skulle göra förr el senare iaf.





Skickat från min SM-A520F via Tapatalk

#1415985
TasselT skrev: ons 02 dec 2020, 12:41 Är det någon av er som lykats få Tunin att fungera igen ?

/ TT
Min TuneIn har funkat felfritt fram till denna veckan, nu laddar den stationen i 30s. tills den visar felmeddelandet att "stationen är inte tillgänglig". Kvittar vilket land kanalen sänds från, samma problem. Provat starta om multimediasystemet osv. inget funkar.
#1416062
Min har också fungerat felfritt, men ikväll verkar något ha pajat.
Inte allt, men vissa kanaler fungerar inte, bla P4. Däremot startar vissa kommersiella musikkanaler efter osedvanligt lång väntan. Först kommer låttiteln upp, sen kanalnamnet osv. Sist kommer loggan, så det är som att något är överbelastat.

Har inte testat andra appar, för att se om felet/segheten enbart ligger i TuneIn.
#1416611
Såg att Pandora dykt upp i sensus menyn igen, togs ju bort för 5år sedan, typ.

Funkar såklart inte.

Skickat från min SM-A520F via Tapatalk

#1417557
Gjorde service med uppdateringen igår, Tunein fungerar för de flesta kanaler sen innan. En favorit som inte ville starta.

Nu tar det dock 10-15 sekunder att byta station. Väljer en ny station, den gamla spelas i 10-15 sekunder sen börjar den ladda ens val. Någon som har samma?

Programvaruppdateringen kommer säkert bara ko[…]

Måste man ha specialverktyg för att lyf[…]

Vågar jag köra?

Går att köra, tänk dock på b[…]

Samma prylar 850/v70?

Hej Är det samma elhissar och elspeglar p&ar[…]