Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Allinug
#1414847
24:e lämnade mitt paket HongKong, enligt ny spårningslänk med 17track.net från säljaren. Så vad som händer nu vet jag inte. Kanske paketet kommer idag?
Användarvisningsbild
av Allinug
#1415159
De småföretag och andra som är oroliga pga Amazons etablering behöver knappast oroa sig, skulle jag säga.
”Wait parcel patiently” är rådet från säljaren i Kina.
Användarvisningsbild
av Steffe3
#1415164
Nej, det lär ju inte bli några större köp därifrån i alla fall. Möjligen om man hittar några få saker som säljs av Amazon själva, vilket känns marginellt säkrare.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1415167
Gäller att välja produkter där det verkligen står att Amazon är leverantör.
Vissa saker är mer som Wish gällande kvalité och leveranstider...
Användarvisningsbild
av Allinug
#1416253
Jag väntar fortfarande på mitt paket. Det var väl någon i tråden som tänkte att kommer paketet senare så blir det kanske som en överraskning till jul. :-D Men enligt spårningsinformationen är paketet på någon facilitet i Sverige sedan 1 december. Så nu är det närmare än någonsin!

Men jag har beställt från Wish också. Så nu blir det spännande att se vad som kommer först.
Användarvisningsbild
av Allinug
#1416592
Jag beställde saker från ett annat ställe på Black Friday och valde då hemleverans med PostNord, eftersom man ju ska hålla sig borta från affärer och postutlämning. Igår kom ett mail från PostNord att de inte kunde leverera paketet. Det framgår inte varför de inte kunde leverera. Jag jobbar ju hemifrån och jag såg ju att de inte ens försökte leverera något. Inte heller står det i mailet var paketet finns nu. I appen står det att jag kommer att få ett meddelande om var jag kan hämta paketet.

Så uppenbarligen vill PostNord att paketen ska lagras någonstans ett tag.
Användarvisningsbild
av Allinug
#1417154
Nu har äntligen paketet som jag beställde från Amazon för en månad sedan kommit. :-D Vilken rysare det var! Jag trodde nästan inte att paketet skulle komma och att jag skulle behöva begära pengarna tillbaka.
Användarvisningsbild
av Steffe3
#1417163
Ojoj ;p Har faktiskt gått emot mina egna rekommendationer och beställt lite mer prylar. Kollade dock så det skickas av amazon och inte från fjärran östern. Borde anlända på torsdag om allt går som det ska.
Användarvisningsbild
av Allinug
#1417177
Spännande!

Som avsändare på mitt paket stod en adress i Bettembourg. Förmodligen var det därför som det första paketet felaktigt levererades till någon i Peterborough. Det är ju något som var helt obegripligt tidigare.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 14

Polering sedan 2k lack EX: LÄNK-->https:/[…]

Strålkastarglas (plast) fix

Hur har det gått?

Framhjulslager V50

Ford Focus / Volvo C30/s40/V50 (och C70?) är […]

Yttertemperatur mätare

Bytte sensorn i förmiddags. Avhjälpte ty[…]