Moderator: Moderatorer

#1415015
fjohan82 skrev: tor 26 nov 2020, 21:13
peppepp skrev: tor 26 nov 2020, 19:05 Valostore/Autodude har dragit igång sin BF-rea så blev lite beställningar. Obligatoriska King Carthur quickcoat och lite annat gott, samt en Purelux Black ramp :oops: Är man ljusgalen så är man.. :party:
Jag har också syndat... :x :-)
Hittade en kul hej där, lack penna som Chemical gjort, en penna som fixar stenskott på ett smart sätt!

Tycker dock Bilias rea suger apa! Inga tillbehör som värdes nämnas är det rea på 😝
#1415019
DOdell skrev:
fjohan82 skrev: tor 26 nov 2020, 21:13
peppepp skrev: tor 26 nov 2020, 19:05 Valostore/Autodude har dragit igång sin BF-rea så blev lite beställningar. Obligatoriska King Carthur quickcoat och lite annat gott, samt en Purelux Black ramp :oops: Är man ljusgalen så är man.. :party:
Jag har också syndat... :x :-)
Hittade en kul hej där, lack penna som Chemical gjort, en penna som fixar stenskott på ett smart sätt!

Tycker dock Bilias rea suger apa! Inga tillbehör som värdes nämnas är det rea på Bild
20% på biltillbehör hos bilia 27-29 november både i butik och webbshop Bild

Skickat från min SM-G986B via Tapatalk

#1415027
theodorkalin skrev: tor 26 nov 2020, 23:10
DOdell skrev:
fjohan82 skrev: tor 26 nov 2020, 21:13

Jag har också syndat... :x :-)
Hittade en kul hej där, lack penna som Chemical gjort, en penna som fixar stenskott på ett smart sätt!

Tycker dock Bilias rea suger apa! Inga tillbehör som värdes nämnas är det rea på Bild
20% på biltillbehör hos bilia 27-29 november både i butik och webbshop Bild

Skickat från min SM-G986B via Tapatalk
Drogs av i kassan såg jag nu 🙏
#1415028
peppepp skrev: tor 26 nov 2020, 22:46 @fjohan82, Haha, vad blev det för trevligt då? :D
Lite blandat, bla:
ValetPRO Classic All Purpose Cleaner
Sonax Xtreme Surface Rust Remover
Fälgrengöring Autodude (En favorit)
Snabbförsegling Gyeon Q²M WetCoat, 1000 ml
Pro Diamond Glass Towel (9:-, värt att testa)
Poleringsduk King Carthur Red Ruby
Backspegelförsegling Soft99 Glaco Mirror Coat Zero (Ska även testa på backkameran)
Asfaltslösare Autodude's Kallavfettning
Torkhandduk King Carthur Black Diamond
Plastbehandling Concept Vista

Några har jag testat innan, andra blir första gången. :-)
#1415034
fjohan82 skrev:
peppepp skrev: tor 26 nov 2020, 19:05 Valostore/Autodude har dragit igång sin BF-rea så blev lite beställningar. Obligatoriska King Carthur quickcoat och lite annat gott, samt en Purelux Black ramp :oops: Är man ljusgalen så är man.. :party:
Jag har också syndat... :x :-)
Syndat? Det skulle nog inte jag kalla det. :-D
Det var inte svårt att få till lite "bra att ha". Blev dessutom fraktfritt, som vanligt...

Fick även mail från tershine om deras rea. Hur i hel-vete har dom fått min mailadress?? Har aldrig beställt därifrån, har aldrig bett om mail från dom. Har inte ens tittat in på deras hemsida på flera år.
Fick även mail från Bollnäsbilvård, Autodude och Waxdog. Där brukar jag handla och har även anmält mig till deras mailutskick. Inte delar dom väl med sig av kundregister? Eller??
#1415035
peppepp skrev: fre 27 nov 2020, 00:16 @fjohan82, Det var inte dåligt!
Nej, vi går väl se. :-) Blev även en BBV-beställning... :x
Nu måste jag köpa större förvaring till alla produkter :P
EbbevonVolvo skrev:
fjohan82 skrev:
peppepp skrev: tor 26 nov 2020, 19:05 Valostore/Autodude har dragit igång sin BF-rea så blev lite beställningar. Obligatoriska King Carthur quickcoat och lite annat gott, samt en Purelux Black ramp :oops: Är man ljusgalen så är man.. :party:
Jag har också syndat... :x :-)
Syndat? Det skulle nog inte jag kalla det. :-D
Det var inte svårt att få till lite "bra att ha". Blev dessutom fraktfritt, som vanligt...

Fick även mail från tershine om deras rea. Hur i hel-vete har dom fått min mailadress?? Har aldrig beställt därifrån, har aldrig bett om mail från dom. Har inte ens tittat in på deras hemsida på flera år.
Fick även mail från Bollnäsbilvård, Autodude och Waxdog. Där brukar jag handla och har även anmält mig till deras mailutskick. Inte delar dom väl med sig av kundregister? Eller??
Haha beror nog på vem man frågar ;-)
Nej den där fria frakten passeras ofta tycker jag :x :-)
Tror man kan köpa adresser, bilfirmor köper väl av Transportstyrelsen. Ofta det kommer adresserad reklam om nya bilmodeller.
Eller köper de av sina ÅF, exempelvis Autodude och Mekonomen.
#1415057
EbbevonVolvo skrev: fre 27 nov 2020, 00:26
fjohan82 skrev:
peppepp skrev: tor 26 nov 2020, 19:05 Valostore/Autodude har dragit igång sin BF-rea så blev lite beställningar. Obligatoriska King Carthur quickcoat och lite annat gott, samt en Purelux Black ramp :oops: Är man ljusgalen så är man.. :party:
Jag har också syndat... :x :-)
Syndat? Det skulle nog inte jag kalla det. :-D
Det var inte svårt att få till lite "bra att ha". Blev dessutom fraktfritt, som vanligt...

Fick även mail från tershine om deras rea. Hur i hel-vete har dom fått min mailadress?? Har aldrig beställt därifrån, har aldrig bett om mail från dom. Har inte ens tittat in på deras hemsida på flera år.
Fick även mail från Bollnäsbilvård, Autodude och Waxdog. Där brukar jag handla och har även anmält mig till deras mailutskick. Inte delar dom väl med sig av kundregister? Eller??
De spar ju register, men de har ju inte din mejl om du inte köpt eller bevakat något ;-)
  • 1
  • 1407
  • 1408
  • 1409
  • 1410
  • 1411
  • 1845

Fjållträsk

Montering av hardwire-kittet till nya dashcamen, t[…]

Fungerar låset? Kolla sladdarna mellan lucka[…]

Kan det vara någon glapp eller något[…]