Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Vilken färg?

Crystal white
9
31%
Pine grey
20
69%
av Abrod
#1409634
Idag har då specen ändrats från crystal white till pine grey.. Känns som att man inte blir besviken oavsett val, men magkänslan får styra och det brukar bli bra :-)
Användarvisningsbild
av poscarjr
#1409637
Abrod skrev: ons 28 okt 2020, 15:18 Idag har då specen ändrats från crystal white till pine grey.. Känns som att man inte blir besviken oavsett val, men magkänslan får styra och det brukar bli bra :-)
Det blir nog hur bra som helst. Bra att den kulören som nån skrev skiftar beroende på ljus. Kommer bli riktigt snyggt!
av JanneB77
#1409638
poscarjr skrev:
JanneB77 skrev: ons 28 okt 2020, 14:48
Robbi skrev: Den ser ju grön ut?
Japp, i direkt solljus som på bilden är den ljusgrön, sedan skiftar den från silver till vit. Mer grön än på bilden blir den inte.
Spelar ju i och för sig ingen roll nu då trådskaparen redan har förkastat den färgen... :-)
Låter alldeles förträffligt - jag älskar silver men har haft det förr så denna gång ville vi ha nåt annat. Valde till slut mellan Crystal White och Birch Light. Det blev det sistnämnda. När jag nu läser vad du skriver så får vi ju alla tre! Som ett Kinderägg :)
:-D Ja, den är som ett Kinderägg... Haha! Hade en XC70 i Crystal White tidigare och den var (som någon skrev tidigare) SJUKT snygg nytvättad i solsken. Men när den var det minsta smutsig eller stod i skuggan, då såg den bara vit ut... Anser personligen att alla Cross Countrymodeller gör sig bäst i ljusa färger så att det blir kontrast mot den svarta plasten. En mörk färg känns lite "mellanmjölk" och framhäver inte linjerna på bilen. Meen... det är ju min åsikt. :bored:
av JanneB77
#1409640
Abrod skrev:Idag har då specen ändrats från crystal white till pine grey.. Känns som att man inte blir besviken oavsett val, men magkänslan får styra och det brukar bli bra :-)
Det blir nog ett bra val! Inte den vanligaste färgen vilket ju är kul. :-)
Yttertemperatur mätare

Hade detta på min V60 CC MY19, visade -20 n&[…]

Visa din semesterbil(d)

Förra veckan rullade bilen från Sverige[…]

@bem , Vad blir det sen då?

Utsvängda byxor