Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av snepo
#1408947
Mina tre senaste bilar lade jag ut på Blocket,utan tfn nummer. man får ju massor av mail. Bjuder lite över halva priset,kommer och hämtar på en gång. Tar man inte deras bud,blir man kallad för allt möjligt. Bla svennejävel,och annat otrevligt. Så det har slutat med Viköperdinbil. Nu kanske det inte funkar med Ts bil. Men jag tycker det var klart bättre än Blocket. Kanske inte får lika mycket,men mycket smidigare. Efter deras genomgång av bilen,så måste man inte ta deras bud.
#1409039
sicnarf skrev: lör 24 okt 2020, 20:30 Har du kört 44 tusen mil på original koppling???? Du är duktig på bilkörning måste jag säga!
Inte för att förringa trådskaparens duglighet, men det är faktiskt inget ovanligt numera.
Användarvisningsbild
av GLIZ
#1409173
sicnarf skrev:Har du kört 44 tusen mil på original koppling???? Du är duktig på bilkörning måste jag säga!
Jag klarade 42000. Köpte bilen 2017 vid 33000. En S80 / 02. Så omöjligt är det inte. 12 ägare före mig.

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk

#1409198
borstarmicke skrev:En sån här bilar köper väl nån diy:are som klarar kopplingsbytet själv? Delar e ju inte tokdyrt, d e ju timmarna som kostar...
Ja så är det.
Men varför antar alla att bara man gör det själv vill man jobba gratis?
Enda anledningen man gör det själv är ju för att spara pengarna verkstan skulle tagit.
Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]