Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1407379
Återkom gärna om den har Bluetooth, det står i den löpande texten med den heter Auxadapter om man söker på Vparts hemsida.
#1407412
frasse4 skrev:Återkom gärna om den har Bluetooth, det står i den löpande texten med den heter Auxadapter om man söker på Vparts hemsida.
Du har rätt i att det står så. Jag återkommer när jag har testat den, annars får jag skicka tillbaka den :)

Enligt mailet från deras kundservice ska den dock vara identisk mot den jag tidigare länkat som var till nyare Volvos. Håller tummarna.
#1407460
LOB skrev:Skicka tillbaka? En Bluetooth adapter kostar inte många kronor;
https://www.elgiganten.se/product/ljud- ... biladapter
Det förutsätter ju dock att stereon har 3.5mm AUX ingång..... Vilket inte en orginal HU har..

Men hey, tack för länken iaf, blir nog att köpa en sån till min gamla(läs, 20+år) stereo jag har i garaget :-D Lite smådrygt att behöva ha mobilen ikopplad med kabel till den :P
#1407492
NotAnotherSheep skrev:Var i kontakt med Vparts igen och fick bekräftat att den har bluetooth. Kan vara bra vetskap för alla andra som är intresserade. Jag återkommer när den är instalerad och testad!
Låter bra, bra pris med integrerad BT. Synd att den inte fungerar tillsammans med original CD-växlare i bagaget bara Bild
#1409430
Hej,

Tänkte uppdatera tråden för de som är intresserade. Fick hem bluetoothadaptern som jag beställde från V-parts. Dock inga instruktioner för installation eller liknande, det var en röra helt enkelt. Jag skickade därför tillbaks produkten.

Beställde istället det jag länkade i trådstarten. Nu sitter allt på plats och jag får säga att det är grymt ljud! Enda lilla klagomålet jag har är att denna stereon inte verkar fungera i tändningsläge 1. Lite trist om man vill lyssna medan man står parkerad men det får väl anses vara en liten nackdel :)

Vet ej om fler haft detta men höjdjusteringsm[…]

Candid connections: Platform for casual relationsh[…]

Den heter startspärr ibland också. Sitt[…]

Har en dansk V60 MY2020 Early. Skrev därf[…]