Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av kinshuk2
Jag har varit kär i 2015-mustangen ett tag nu, men efter att ha tittat på kostnaderna och sett att det kommer att kosta cirka $ 600 per månad i bilbetalningar och försäkringar är det dags att vända sig till ett mer rimligt och realistiskt alternativ. En ny Volvo s60 går för 33k, så det är utanför bordet. Men i min stad kan jag få en begagnad Volvo S60 från 2012 med 33 km till cirka 16 000 km. Det är också möjligt att få en 2014 s60 för 20k.

Jag är kär i säkerhetsfunktionerna på s60 och den är snygg. Det faktum att det är motorn är ungefär 230 hk, vilket jag tycker är den perfekta balansen mellan kraft och effektivitet. Jag kommer antagligen att äga den här bilen under hela college och för tiggeri av min karriär, så jag letar efter att den ska ta cirka 8 år.

Hur pålitliga är Volvo s60s?

Några andra rekommendationer för en första bil? Budgeten är omkring 18k usd

Mina föräldrar är vanligtvis inte fans av europeiska bilar eftersom deras vänner har sagt att reparationskostnaderna är galna höga. Finns det någon sanning i detta uttalande? Gäller det volvo?

Hur är försäkringen för en tonåring på en volvo?

Okidoki då blir det svårare. :-( h[…]

Kondensavfuktare gör också jobbet. Anv&[…]

Inget ljud bak i XC90

https://www.jagrullar.se/forum/viewtopic.php?f=79&[…]

Kontakten till Laddtrycksgivaren eller? Kan nog h&[…]