Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av aldrigstanna
#1389768
Är ute efter blåtand för musik och helst handsfree.. Är grom bästa lösningen förfarande? Hur är kvalen på handsfree?
av bjorn_and
#1389780
Haft grom på en XC70 -05 i nåt drygt år. Funkar alldeles utmärkt med musik och HF samt funkar med rattknappar för både musik och svara på samtal.

Vet inget om andra alternativ, men är alltså nöjd med denna lösningen. Kan inte säga mycket om installationen eftersom jag fick den installerad på firma, men billjudskillen som fick uppdraget var själv lite förvånad över hur bra det funkade och inte minst lät, han hade inte riktigt förväntat sig det. Har premium sound HU-850 på bilen. Var inga konstigheter att koppla in förstod jag (och kostade inte mycket heller, annars hade jag gjort det själv).

Har mest ringt till bilen (sonens) och det låter bra. Solen har inte varit missnöjd med samtalskvaliten själv och det jag hört när jag åkt med har låtit bra.

Björn
av jesperwi
#1389781
Låter som en grej för vår gamla S60. Någon som kan rekommendera en installatör i Stockholmsområdet?
av aldrigstanna
#1397497
bjorn_and skrev: fre 10 jul 2020, 07:10 Haft grom på en XC70 -05 i nåt drygt år. Funkar alldeles utmärkt med musik och HF samt funkar med rattknappar för både musik och svara på samtal.

Vet inget om andra alternativ, men är alltså nöjd med denna lösningen. Kan inte säga mycket om installationen eftersom jag fick den installerad på firma, men billjudskillen som fick uppdraget var själv lite förvånad över hur bra det funkade och inte minst lät, han hade inte riktigt förväntat sig det. Har premium sound HU-850 på bilen. Var inga konstigheter att koppla in förstod jag (och kostade inte mycket heller, annars hade jag gjort det själv).

Har mest ringt till bilen (sonens) och det låter bra. Solen har inte varit missnöjd med samtalskvaliten själv och det jag hört när jag åkt med har låtit bra.

Björn
För uppmärksamhet på min förra fråga... :-)
av bjorn_and
#1404233
aldrigstanna skrev:
bjorn_and skrev: fre 10 jul 2020, 07:10 Haft grom på en XC70 -05 i nåt drygt år. Funkar alldeles utmärkt med musik och HF samt funkar med rattknappar för både musik och svara på samtal.

Vet inget om andra alternativ, men är alltså nöjd med denna lösningen. Kan inte säga mycket om installationen eftersom jag fick den installerad på firma, men billjudskillen som fick uppdraget var själv lite förvånad över hur bra det funkade och inte minst lät, han hade inte riktigt förväntat sig det. Har premium sound HU-850 på bilen. Var inga konstigheter att koppla in förstod jag (och kostade inte mycket heller, annars hade jag gjort det själv).

Har mest ringt till bilen (sonens) och det låter bra. Solen har inte varit missnöjd med samtalskvaliten själv och det jag hört när jag åkt med har låtit bra.

Björn
För uppmärksamhet på min förra fråga... :-)
Nu är väl detta helt inaktuellt, jag missade din fråga helt. Men som svar: Den hetter GROM-VOL01B3 på dbAkuten.

/Björn
Yttertemperatur mätare

Bytte sensorn i förmiddags. Avhjälpte ty[…]

Polering sedan 2k lack EX: LÄNK-->https:/[…]

Felmeddelande på antisladd

Kan vara givare,krans, hjullager eller styrvinkelg[…]

Weber 32dir på en b20

Hr inte siffrorna i huvudet men någonstans s[…]