Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1404092
Ex Blinkar för att lämna cirkulationsplats då hänger den i i all oändlighet, om jag inte gör en kraftig rattrörelse.
n g n som har samma problem, tycker mig se flera som åker omkring o blinkar...

"Krama varandra i trafiken" Heter det ju inte flörta ;-)
#1404111
Låter inte stabilt
Kollat så inget lossnat, är väl samma uppbyggnad som på en v70 tänker jag, en pigg som kärvar eller tagit långledigt och flexat ut

Skickat från min SM-A405FN via Tapatalk

#1404133
Gör inte alla bilar så, om man inte vrider tillräckligt på ratten när man lämnar rondellen?
Jag menar, vissa cirkulationer kan man ju nästan köra "rakt igenom", då får man själv slå av blinken. Så har det varit på alla bilar jag kört åtminstone...
Däremot, i mindre och tvärare cirkulationer måste man ratta mer och då går den tillbaka.
#1405517
Nej så gör ingen annan bil jag haft, och det är många, möjligen de som gått riktigt många mil.
Har 4 bliar just nu en XC70 en V702.4d en Mustang 2005 + v90, bara den som inte "fattar" 3-blink är för att du skall byta fil...
#1405554
Har inte kvar min V90 längre men när den var ny så kom jag ofta på mig själv med blinkersen på eftersom den var så okänslig för att hoppa tillbaka, när man ska svänga vänster eller höger i en korsning blinkar man inte tre gånger. Inte haft problem med detta på 70-serien (4 bilar) eller efteråt (inte Volvo)

Nu hittade en polare till mig en tysk åter[…]

S80 T6 AWD -08

ar en S80 awd v8 -07 med dynaudio. Kan du vara […]

@Officefb , Enklast är väl att köp[…]

Intressant video på hur bilarna byggs i fabr[…]